БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КОМПЬЮТЕРЛІК ГРАФИКАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ МОДЕЛІ

Автор(лар)

  • Битемирова Ш.А. Южно-Казахстанский университет имиени М.Ауезова
  • Karataev G.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.75.4.006

Кілт сөздер:

кәсіптік оқыту, компьютерлік графика, құзыреттілік, инновация, модель,, болашақ педагогтар, даярлау, дағды

Аннотация

Мақалада зерттелген мәселенің өзектілігі кәсіптік білім беру жүйесіндегі болашақ педаготың компьютерлік графикалық құзыреттілігін арттыруда инновациялық  технологияны қолданудың тиімділігіне байланысты анықталған. Бүгінігі  таңдағы кәсіптік оқытудың негізгі мақсаты тиісті деңгейдегі және құзыретті маманды даярлау, еңбек нарығындағы бәсекеге қабілетті, жауапты, өз кәсібін еркін меңгерген, сабақтас салаларға бағдарланған тиімді жұмыс  істеуге қабілетті маманды даярлау.Авторлар болашақ кәсіптік оқыту педагогының компьютерлік графикалық құзыреттілікті арттыруда инновацилық технологияларды   қолданудың маңыздылығын көрсетеді.  Ғалымдардың еңбектеріне талдау негізінде болашақ педагогтардың компьютерлік графикалық құзыреттілігін қалыптастырудың құрылымдық моделі сипатталды.

Болашақ кәсіптік оқыту педагогыныңкомпьютерлік графикалық құзыреттілігін қалыптастырудың құрылымдық моделі, мен құраушы компоненттеріретінде: анықталған.  Графикалық құзыреттілік компоненттерін дамытудың негізгі алғышарттары алғышарттары анықталған.Графикалық білім беру ортасын, комьютерлік технологиялардың қолданудың нысаналы мақсатын және басқа аспектілерді пайдалану барысында студенттердің графикалық құзыреттілігінің қалыптасу дәрежесін анықтау мақсатында сауалнама нәтижелері талданған.

Болашақ кәсіптік оқыту педагогының компьютерлік графикалық құзыреттілігін қалыптастыруда графикалық құзыреттіліктілігісызба геометриясы, инженерлік және компьютерлік графика, тігін бұйымдарының компьютерік графикасы пәндерін оқу барысында, студенттің өзіндік жұмыстары барысында анықталады. Графикалық бейнелер айналамыздағы кеңістіктің ажырамас бөлігі. Кез-келген объектіні жазықтықтағы графикалық  бейнесінсіз құру мүмкін емес. Бұл мәселені көптеген техникалық аналитикалық немесе графикалық әдісті қолдана отырып, неғұрлым ұтымды әдісті таңдау арқылы шешу жолдары, графикалық әдіс тапсырманы тезірек және жеңілдету мүмкіндіктері баяндалған.

Кәсіптік оқыту педагогтары үшін компьютерлік графикалық құзыреттілік маңызды кәсіби құзыреттіліктердің бірі екендігі нақтыланған, зерттеу нәтижелеріне талдаулар мен тұжырымдар жасалған.

Жүктеулер

Жарияланған

2024-12-30

Жоба

Раздел

Статьи