ҚАЗАҚСТАН МЕКТЕПТЕРІНДЕ ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ЖҮЙЕЛІ ЖӘНЕ ИНТЕГРАТИВТІ ТӘСІЛІ

Автор(лар)

  • Серикбаева А. Д. ЕНУ им Л. Н. Гумилева
  • Бижкенова А. Е.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.75.4.033

Кілт сөздер:

жүйелік-интегративті әдіс, шет тіліндегі білім, жүйелілік, интегративтілік, мектептегі білім беру жүйесі, білім беру мекемесінің инфрақұрылымы, оқу процесі, адами ресурстар

Аннотация

Мақалада Қазақстан мектептерінде шет тілін оқытуды ұйымдастырудың жүйелік интегративті тәсілді қолдану қарастырылған.

Жүйелілік зерттелетін объектілердің немесе процестердің өзара байланысты, өзара тәуелді және өзара әрекеттесетін құрамдас бөліктерден тұратын интегралды ассоциациялар жүйелер түрінде ұсынылуын білдіреді. Интегративтілік байланыстылық, унификация, байланыс, күрделілік күйіне бағытталған және әртүрлі жүйелердің жеке бөліктерін, элементтерін, функцияларын біріктіру процесін білдіреді.

Зерттеудің негізгі мақсаты мектептегі білім беруді ұйымдастырудың құрамдас бөліктерін біртұтас жүйе және жеке ішкі жүйелер түрінде мектепте шет тілін оқыту барысында кездесетін мәселелерді анықтау және талдау болып табылады.

Міндеттерге бақылау объектілерін анықтау, бақылау параметрлерін шығару, объектілерге бару, визуалды тексеру және жауапты қызметкерлермен сұхбат жүргізу, мәліметтер алу және материалдарды ғылыми түсіндіру кірді.

Қазақстандағы 4 мемлекеттік және 1 жекеменшік мектеп базасында жүргізілген зерттеу нәтижесінде мектептегі білім берудің өзара байланысты үш негізгі құрамдас бөлігі олардың мазмұнын көрсете отырып (білім беру инфрақұрылымы, білім беру процесі және адами ресурстар) анықталды, тексеру үшін гипотеза құрастырылды. оның ішінде оқушылардың білім сапасына талдау жүргізілді, нәтижесінде білім сапасы деңгейінің білім беру ортасының жағдайына тікелей тәуелділігі дәлелденді. Осылайша, сыныптардың шамадан тыс көптігі, оқу кабинеттерінің және педагогикалық ұжымның жетіспеушілігі оқу үдерісінің сапасына әсерін тигізеді.

Зерттелетін мәселенің маңыздылығы жаһандану және әлемдік қоғамдастыққа табысты интеграциялау үшін мектепте шет тілін оқытуды ұйымдастыруға қойылатын заманауи талаптармен анықталады. Зерттеудің жаңалығы білім беру мекемелерінің жүйелік интегративті тәсілді қолдануы оқу үдерісінің мазмұнын, оқу үлгерімін және ұйымдастырылуын жан-жақты қарастыруға мүмкіндік береді және білім беру саласындағы туындайтын мәселелерді жедел анықтау және шешу перспективаларына ие болуында. тиімді мектептегі білім беру ортасын құрудың жолы.

Жүктеулер

Жарияланған

2024-12-30

Жоба

Раздел

Статьи