ТІЛДІК ОҚЫТУҒА АРНАЛҒАН БІЛІМ БЕРУ ПЛАТФОРМАЛАРЫН ЖОБАЛАУДАҒЫ ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯЛАР: WEB 2.0 ЖӘНЕ WEB 3.0

Автор(лар)

  • Аяшева Д.Б. ЕНУ им:Л.Н.Гумилева
  • Нуркенова С.С. ЕНУ им.Л.Н.Гумилева
  • Оспанова Ж.Т. Евразийский гуманитарный институт имени А.К.Кусаинова, Астана, Казахстан.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.75.4.024

Кілт сөздер:

әлеуметтік желілер, шетел тілі, Web 2.0, Web 3.0, білім беру технологиялары, икемді оқыту форматтары, блокчейн, оқытуды дербестендіру, сандық өзара әрекет

Аннотация

Қазіргі заманғы білім беру контексі жағдайында технологиялар, әсіресе шет тілдерін үйрену үшін әлеуметтік бағдарланған сервистерді әзірлеуде негізгі рөл атқарады. Бұл мақала Web 2.0 және Web 3.0 технологияларының талаптары мен мүмкіндіктерін ескере отырып, шет тілдерін оқытуға арналған білім беру сервисін жобалаудың негізгі аспектілерін анықтауды мақсат етеді. Зерттеу оқу процесінің неғұрлым жоғары тартымдылығы мен тиімділігін қамтамасыз ететін әлеуметтік функциялармен және бейімделген дизайнмен интеграцияланған білім беру платформасын құрудың маңыздылығына назар аударады.

Оқытуды дербестендіру үшін жасанды интеллектті пайдалануға ерекше назар аударылады, бұл оқу траекторияларын әрбір пайдаланушыға бейімдеуге және тіл білімі үшін маңызды айтуды бағалау құралдарын қосуға мүмкіндік береді. Мақалада сондай-ақ білім беру келісімшарттары мен сандық куәліктер үшін блокчейн-технологияларды енгізу сияқты Web 3.0 мүмкіндіктері зерттеледі, сондай-ақ студенттердің деректерін неғұрлым қауіпсіз сақтау қамтамасыз етіледі. Бұдан басқа, мақала контентті жаңарту тұжырымдамасын, көп платформалылықты және сыртқы ресурстармен интеграцияны қарастырады, бұл пайдаланушылар үшін платформаның өзектілігі мен әмбебаптығын қамтамасыз етеді.

Зерттеу шеңберінде студенттердің білім беру сервисіне қатысты артықшылықтарын, қажеттіліктері мен күтулерін анықтау үшін сауалнама жүргізілді. Бұл тұғырнаманың тұжырымдамасын әзірлеуге студенттердің сұранысына сәйкес келетін функцияларды қосуға мүмкіндік берді, мысалы, әлеуметтік өзара іс-қимыл және командалық оқыту мүмкіндігі. Алынған ұсынымдар қазіргі заманғы технологиялық үрдістерді ескеретін және шет тілдерін оқытудың тиімділігін арттыруға бағытталған табысты білім беру платформаларын құруға бағытталған. Студенттер арасында жүргізілген сауалнама платформаның адаптивті дизайнына, көпқырлылығына және әлеуметтік мүмкіндіктеріне қатысты негізгі артықшылықтарды бөліп көрсетуге мүмкіндік берді. Анықталған деректер дербес тәсілді қамтамасыз ететін және пайдаланушылармен тұрақты кері байланысты қамтамасыз ететін білім беру платформасын құру үшін негіз болды. Осылайша, мақалада ұсынылған шет тілдерін үйренуге арналған әлеуметтік желі моделі студенттердің өзекті қажеттіліктерін көрсетеді және білім беру технологияларына қойылатын қазіргі заманғы талаптарға сәйкес келеді.

Автор биографиялары

Нуркенова С.С., ЕНУ им.Л.Н.Гумилева

филология ғылымдарының кандидаты, Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің шетел филологиясы кафедрасының аға оқытушысы .

Оспанова Ж.Т., Евразийский гуманитарный институт имени А.К.Кусаинова, Астана, Казахстан.

(PhD) философия докторы, А.Қ. Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институтының доценті, Астана, Қазақстан. 

Жүктеулер

Жарияланған

2024-12-30

Жоба

Раздел

Статьи