МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ АҒЫЛШЫН ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ МӘДЕНИЕТАРАЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН КОЛЛАБОРАТИВТЫҚ ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ АРТТЫРУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.74.3.004Кілт сөздер:
collaborative learning, English as a foreign language, intercultural and communicative competence, language learning, pedagogical framework, professional communication, sustained professional development, preschool language teachersАннотация
Бұл зерттеу жаңа коллаборативтік оқыту (КО) стратегиясын және оның Қазақстан жоғары біліміндегі мектепке дейінгі ағылшын тілі мұғалімдерінің кәсіби мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілігін айтарлықтай арттырудағы әлеуетін зерттейді. Бұл зерттеу КО мектепке дейінгі ағылшын тілі мұғалімдерінің мәдениетаралық және кәсіби коммуникативті құзыреттілігін қалай арттыра алатыны туралы құнды түсініктерді беруге бағытталған. Мұғалімдерді оқытудың дәстүрлі бағдарламалары көбінесе лингвистикалық және педагогикалық дағдыларға басымдық береді, сонымен бірге оқытудың мәдениетаралық өлшемдерін елемейді. Мұғалімдердің біліміндегі бұл олқылық көп мәдениетті студенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін мұғалімдерді адекватты түрде дайындауда елеулі қиындықтар туғызады. Осы қиындықтарды шешу үшін бұл зерттеу келесі зерттеу сұрақтарын зерттейді: Мәдениетаралық және кәсіби коммуникация үшін КО жүйесі мектепке дейінгі ағылшын тілі мұғалімдерінің мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілігін қаншалықты арттыратыны және көпмәдениетті сыныптарда негіздемені енгізудің түйткілдері мен жетістіктері. Қорытындылар Қазақстандағы және басқа да осыған ұқсас білім беру контекстіндегі мұғалімдерді даярлау бағдарламаларын жетілдірумен айналысатын педагогтарға, оқу бағдарламаларын әзірлеушілерге және шешім қабылдаушыларға пайдалы болады деп күтілуде. Нәтижелер бұл инновациялық стратегияның мұғалімдердің мәдениетаралық және коммуникативті дағдыларын жетілдіруде жоғары тиімді екенін, олардың көпмәдениетті білім беру жағдайында кәсіби өсуінің перспективаларын ұсынатынын көрсетеді. Бұл тұжырымдар сіз үшін педагог, оқу жоспарын әзірлеуші немесе шешім қабылдаушы ретінде маңызды әсер етеді, бұл сізді осы стратегияның Қазақстандағы мұғалімдерді даярлау бағдарламаларын және осыған ұқсас білім беру шарттарын жақсартуға арналған әлеуетіне шабыттандырады.