ЛУ СИНЬ МЕН А.П. ЧЕХОВ ШЫҒАРМАЛАРЫНЫҢ АНТРОПОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІСІ ЖӘНЕ ОНЫҢ БІЛІМ БЕРУ ПАРАДИГМАСЫНДАҒЫ РӨЛІ

Автор(лар)

  • Синь Юйхан Казахский национальный университет им. аль-Фараби
  • Бегалиева С. Б.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2025.77.2.003

Кілт сөздер:

антропологиялық тәсіл, антропологиялық талдау, Лу Синь, А.П. Чехов, әдеби білім, гуманизм, ұлттық мәдениет, мәдениетаралық құзыреттілік

Аннотация

Бұл мақала Лу Синь мен А. П. Чехов шығармаларының антропологиялық аспектісін білім беру парадигмасы тұрғысынан зерттеуге арналған. Жұмыстың мақсаты-әдеби мәтіндерді антропологиялық талдаудың гуманитарлық білімді дамытудағы және білім беру тәжірибесін жетілдірудегі рөлін анықтау. Зерттеудің әдіснамалық негізін компаративті, герменевтикалық және антропологиялық тәсілдер құрады, бұл әлемдік әдебиеттің екі классигінің шығармаларына терең салыстырмалы талдау жасауға мүмкіндік берді. Мұндай синтез көркем мәтіндерді кең әлеуметтік-мәдени контексте қарастыруға, олардың білім мен тәрбиенің өзекті мәселелерімен байланысын анықтауға мүмкіндік береді. Нәтижесінде Лу Синь мен Чехов шығармашылығының негізгі антропологиялық тұрақтылары анықталды: гуманизм, адамның ішкі әлеміне назар аудару, әлеуметтік кемшіліктерді сынау, моральдық идеалға ұмтылу. Лу Синь мен А. П. Чеховтың шығармашылығын антропологиялық талдау адам құбылысын оның әртүрлі көріністері мен қайшылықтарында түсінудің жаңа перспективаларын ашады. Антропологиялық проблематиканы әдеби білімге интеграциялау студенттердің адам туралы тұтас идеясын қалыптастыруға, эмпатияны, сыни ойлауды, мәдениетаралық құзыреттілікті дамытуға ықпал ететіні көрсетілген. Әдебиеттің антропологиялық өлшемінің білім беруді ізгілендіру және өзекті әлеуметтік-мәдени мәселелерді шешу үшін маңыздылығы туралы қорытынды жасалды. Нәтижелер көркем антропологияны әрі қарай пәнаралық зерттеуге және оның білім беру үдерісіндегі рөліне перспективалар ашады. Әдеби классиканың антропологиялық мазмұнын игеру моральдық рефлексияны ынталандырады, сыни ойлау мен эмпатия қабілетін дамытады, мәдениетаралық қарым-қатынас көкжиегін кеңейтеді. Мақала әдебиеттану, философиялық антропология, педагогика саласындағы мамандарға, сондай-ақ гуманитарлық білім беру және мәдениетаралық коммуникация мәселелеріне қызығушылық танытқандарға қызықты болады.

Жүктеулер

Жарияланған

2025-06-27

Жоба

Раздел

Мақалалар/Статьи/Articles