ҚАШЫҚТЫҚТАН БІЛІМ БЕРУГЕ КЕЙС-ТЕХНОЛОГИЯНЫ ЕНГІЗУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2020.58.3.010Кілт сөздер:
кейс, кейс-әдіс, технология, қашықтықтан білім беру, педагогикалық білім беру, оқытудың интерактивті әдістері, пікірталас, вебинар, педагогикалық коучингАннотация
Мақалада қашықтықтан білім берудегі кейс-технологияны іске асырудың жетекші бағыттары қарастырылады. Білім алушыларды белсендендіру, интерактивті әдістерді қолдану тәсілдеріне, сондай-ақ қашықтықтан білім беру жүйесінде кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру проблемасына ерекше назар аударылады. Кейстердің ықтимал түрлері мен формалары зерттелді және олардың мазмұнын шектеулер мен кең қосымша білім беру әлеуеті бар электронды оқыту ортасына бейімдеудің бірнеше нұсқалары анықталды. Нақты мысалдарда кейстердің әр түрлі түрлері көрсетілген: процестерді және ұғымдарды суреттейтін; шаблондық процестерді имитациялайтын; нақты бизнестегі бірегей жағдайларды сипаттайтын және практикада іске асырылған шешімдері бар; берілген проблемалық сұраққа белгісіз жауабы бар кейстер. Кейс тапсырмаларының бір немесе басқа түрін таңдау оқу мақсаттарымен және пәнді игерудің қажетті деңгейімен анықталады. Бағалау қорының қалыптасуында кейстер бір-бірін толықтырады. Көптеген мамандар кейс-технология әдістемесін қандай да бір проблемалық жағдайды білім беру мақсатында топтық талқылау және оны шешуді ұжымдық іздестіру ретінде айқындайды, яғни бұл әдісті қолдану күндізгі оқу аудиториясын қамтиды. Білім мен практикалық дағдыларды жеке игеру үшін кейс-технологияны қашықтықтан қолдану туралы мәселе ұзақ уақыт бойы жеткілікті түрде қамтылмаған. Осы баптың материалы осы олқылықты ішінара толтырады. Практикалық маңыздылығы. Жарияланымда талқыланған кейс-технология әдістемесі студентке бағытталған кәсіби жоғары білімге көзқарасты жүзеге асыруға ықпал етеді. Қашықтықтан оқыту кезінде кейстерді қолдану тәжірибесін зерттеу осы әдістің әмбебаптығы мен тиімділігін көрсетті.