МҰҒАЛІМДЕРДІ ДАЯРЛАУДЫҢ ҚАЗІРГІ ТЕНДЕНЦИЯЛАРЫ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.75.4.001Кілт сөздер:
мұғалімдердің біліктілігі, АКТ білім беруде, мәтіндер корпустары, мұғалімдер даярлығы, педагогикалық әдістер, оқытудағы инновациялар, цифрлық сауаттылық, тенденцияАннотация
Бұл жұмыс қазіргі заманғы цифрлық дәуірде оқытушының біліктілігін дамыту әдістері мен дағдыларын зерттейді, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың (АКТ) интеграциясына ерекше көңіл бөлінеді. Мұғалімдердің дәстүрлі оқыту әдістері, мұғалімді негізгі білім көзі ретінде қарастырған, біртіндеп студентке бағытталған әдістерге ауысты, олар сонымен қатар оқушылардың психологиялық әл-ауқатына, әлеуметтік және коммуникативтік дағдыларына назар аударуды қамтиды. Мұғалімдердің дағдылары енді лингвистикалық және педагогикалық дағдылармен қатар мәдениетаралық, ұйымдастырушылық және АКТ дағдыларын қамтиды. АКТ құралдары, мысалы, Microsoft Teams, Power BI және мәтіндер корпустары оқытудың ажырамас бөлігіне айналды, бұл коммуникацияны, процестерді басқаруды және деректерді талдауды жеңілдетеді. Бұл құралдар мұғалімдерге интерактивті оқу ортасын құруға, әкімшілік тапсырмаларды жеңілдетуге және студенттердің әртүрлі қажеттіліктеріне сәйкес оқытуды дербестендіруге мүмкіндік береді. Бұл жұмыс АКТ-ны мұғалімдер даярлығына енгізудің маңыздылығын атап көрсетеді, осылайша олар қазіргі білім беру үдерісінің талаптарына жауап бере алады. Зерттеу нәтижелері ИКТ дағдыларын дамыту және технологиялық құралдарды пайдалану мұғалімдерді дайындаудың тиімділігі мен кәсіби коммуникацияны айтарлықтай арттыратынын көрсетеді.