«КОММУНИКАТИВТІ МАМАНДАНДЫРЫЛҒАН ПРАКТИКУМ» КУРСЫ КЕЛЕШЕК ШЕТ ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЛИНГВО-КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2025.77.2.014Кілт сөздер:
лингвокәсіптік құзыреттілік, когнитивтік проблемалық тәсіл, шет тілдік білім беру, коммуникативті мамандандырылған практикум, құзыреттілік білім, кәсіби міндеттер, когнитивтік дағдылар, кәсіптік дамуАннотация
Бұл мақалада шет тілдері педагогикалық факультетінің студенттерінде лингвокәсіптік құзыреттілікті қалыптастыру аспектілері қарастырылған. Осыған байланысты қазіргі жаһандану және білім беру жүйелерінің интеграциясы жағдайында бәсекеге қабілетті шет тілі мұғалімдерін даярлау ерекше маңызға ие. Лингвистикалық жоғары оқу орындарының түлектеріне қойылатын жаңа талаптарға байланысты әртүрлі салаларда кәсіби қарым-қатынас жасауға қабілетті жаңа буын оқытушылар құрамын дайындау қажеттілігі туындады. Кәсіби стандарт шет тілі мұғалімдерін даярлаудың білім беру бағдарламаларын әзірлеудің негіздерін белгілейді және олардың үздіксіз кәсіби дамуы үшін жағдайларды қамтамасыз етеді. Болашақ мұғалімдердің кәсіби дайындығының маңызды құрамдас бөліктерінің бірі – лингвокәсіптік құзіреттілікті (ЛПК) қалыптастыру, ол шет тілдік құзыреттілікпен қатар, оны педагогикалық және кәсіби-бағдарланған қарым-қатынас орталарында қолдана білуді қамтиды. Бұл зерттеудің мақсаты «Коммуникативтік мамандандырылған практикум» пәні бойынша оқуды аяқтаған шет тілдері мұғалімдерінің біліктілігін арттыру факультетінің 4-курс студенттері арасында сауалнама жүргізу арқылы болашақ шет тілі мұғалімдерінің лингвокәсіптік құзыреттілігін қалыптастыру мен проблемалық оқытудың өзара байланысын талдау болып табылады. Мақалада маңызды анықтамаларды, зерттеулер мен тұжырымдарды атап көрсете отырып, болашақ тіл мұғалімдерінің лингво-кәсіби дағдыларды меңгеруіне проблемалық тапсырмалар мен әрекеттердің қалай ықпал ететіні қарастырылады.