АРАЛАС ОҚЫТУ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ШЕТ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУ ӘДІСІ РЕТІНДЕ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2025.78.3.016Кілт сөздер:
: аралас оқыту, шет тілі, жоғары білім, педагогикалық тәсіл, білім беру, педагогикалық әдістер, шет тілдерін оқыту, коммуникативті дағдыларАннотация
Ғылыми мақаланың мақсаты – жоғары оқу орындарында шет тілдерін оқытуда аралас оқытудың әртүрлі үлгілерінің тиімділігіне қажетті жағдайларды зерттеу. Аралас оқыту әдісі дәстүрлі оқыту мен цифрлық ресурстарды біріктіру арқылы университет студенттеріне білім беру процесін дамытуға мүмкіндік береді.
Аралас оқыту – қазіргі білім беру тәжірибесінде сапалы білім беру бағыты болып табылатын педагогикалық тәсіл. Бұл зерттеу жұмысында аралас оқытудың әртүрлі үлгілерінде қолданылатын педагогикалық стратегиялар мен технологиялық құралдар қарастырылады.
Ғылыми мақаланы жазу барысында университет оқытушылары мен студенттері арасында онлайн сауалнама жүргізілді. Сауалнамаға 100 адам қатысты. Зерттеудің мақсаты сауалнама және сапалы талдау арқылы аралас оқыту үлгілерін салыстыру болып табылады.
Зерттеу мақаласы аралас оқытудың әртүрлі түрлерін және олардың шет тілдерін оқытудағы тиімділігін анықтауға бағытталған. Зерттеу жұмысының мақсаты – аралас оқыту тәсілдерінің шет тілдерін оқытудағы тиімділігін, сонымен қатар олардың студенттердің ынтасы мен оқу үлгеріміне әсерін зерттеу. Зерттеуде сапалық және сандық әдістер, соның ішінде теориялық талдау және аралас оқыту бойынша зерттеулерге шолу қолданылды.
Зерттеу жұмысының практикалық құндылығы шетел тілін меңгеру деңгейін жақсартатын табысты аралас оқыту әдістерін зерттеуде жатыр. Мақаланың талдауы коммуникациялық дағдыларды жақсарту және тілдік дағдыларды тереңдету үшін цифрлық құралдарды (мысалы, бейнеконференция, мобильді қосымшалар және онлайн платформалар) дәстүрлі оқыту әдістерімен біріктіру нәтижелерін анықтауға бағытталған.
Зерттеу ұсынымдары университетте дәстүрлі және цифрлық оқыту әдістерін біріктіру мұғалімдерге оқу процесін оңтайландыруға көмектесетінін көрсетеді.