Әлеуметтік педагогтің дискурсивтік құзыреттілігін дамытудың әдістері

Автор(лар)

  • Калыкова А.О. Казахский национальный университет имени аль-Фараби, Алматы, Республика Казахстан
  • Аринова Б.А. Казахский национальный университет имени аль-Фараби, Алматы, Республика Казахстан

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2025.78.3.009

Кілт сөздер:

: дискурсивтік құзыреттілік, коммуникация, әдіс, білім беру ортасы, кәсіби дайынды, белсенді тыңдау, дәлелдеу, инновациялық технологиялар

Аннотация

Бұл мақала әлеуметтік педагогтың дискурсивті құзыреттілігін оның кәсіби дайындығының негізгі аспектісі ретінде зерттеуге, сондай-ақ оқу-тәрбие үдерісі жағдайында оны дамыту әдістерін жасауға арналған. Жаһандық өзгерістер мен білім беру саласының қарқынды дамуы жағдайында мұғалімдер, оқушылар және олардың ата-аналары арасындағы тиімді өзара іс-қимылдың маңыздылығы ерекше өзекті бола бастады. Дискурсивті құзыреттілік коммуникацияны қамтамасыз етуде шешуші рөл атқарады, өйткені ол білім беру үдерісіне қатысушылардың, соның ішінде мұғалімдер, оқушылар және ата-аналар арасындағы табысты өзара әрекеттесуге ықпал етеді. Әлеуметтік педагог жұмысының бұл жағы түсіністік пен өзара түсіністікке ықпал етеді, бұл өз кезегінде білім беру және әлеуметтік нәтижелерді жақсартады.

Мақалада әлеуметтік педагогтың дискурсивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған әдістер мен тәсілдер талданады. Олардың ішінде тренингтер, семинарлар, жобалық оқыту және басқа да педагогикалық әдістер ерекше көзге түседі. Белсенді тыңдау, пайымдау, диалог және қақтығыстарды шешу сияқты негізгі дағдыларды жақсартуға көмектесетін оқытуда осы әдістерді практикалық қолдануға баса назар аударылады.

Әлеуметтік педагогикалық ұжым арасында жүргізілген эксперименттік зерттеу нәтижелеріне көп көңіл бөлінеді. Арнайы оқытуды аяқтаған қатысушылар дискурсивті құзыреттілік деңгейлерінің жақсарғанын көрсетті. Бұл деректер ұсынылған оқыту әдістерінің тиімділігін растайды. Эксперимент нәтижелері сонымен қатар тренингтер мен семинарлар қатысушылардың логикалық талдау, диалог жүргізу және қақтығыстарды шешу қабілетін жақсарта алатынын көрсетті. Процестің сапасын арттыру үшін білім беру технологияларын пайдаланудың маңыздылығы атап өтіледі.

Мақалада оқытуға жеке көзқарас аспектілері, қарым-қатынас үшін қолайлы атмосфера құру және заманауи технологияларды енгізу қарастырылады. Бұл қатысушылардың қажеттіліктеріне тиімді жауап беретін икемді оқу ортасын құруға көмектеседі. Автор тез өзгеретін білім беру және әлеуметтік талаптарға сай болу үшін әлеуметтік педагогтың дискурсивті құзыреттілігін үздіксіз дамыту қажеттігін атап көрсетеді.

Соңында, дискурсивті құзыреттілік саласындағы үздіксіз оқу мен кәсіби дамудың маңыздылығы атап өтіледі. Бұл білім беру үдерісінің сапасын арттыру және білім беру ортасына қатысушылардың табысты өзара әрекеттесу шарты болып табылады. Тиімді қарым-қатынас өнімді өзара әрекеттестіктің негізі болып табылады, ол жоғары білім беру және әлеуметтік нәтижелерге қол жеткізуге ықпал етеді.

Жүктеулер

Жарияланған

2025-09-30

Жоба

Раздел

Мақалалар/Статьи/Articles