БОЛАШАҚ ШЕТ ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЛИНГВОМӘДЕНИЕТТАНЫМДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУДЫҢ НЕГІЗІ РЕТІНДЕГІ КОММУНИКАТИВТІ-СИТУАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР: МӘДЕНИЕТАРАЛЫҚ ДИАЛОГҚА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ҚАДАМ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2025.78.3.001Кілт сөздер:
коммуникативті-ситуациялық технологиялар, лингвомәдениеттанымдық құзыреттілік, болашақ шет тілі мұғалімдері, мәдениетаралық диалог, педагогикалық инновациялар, технология, құзыреттілік, дамуАннотация
Ғаламдану және мәдениетаралық байланыстардың қарқындауына байланысты болашақ шет тілдері мұғалімдерінің лингвомәдениеттанымдық құзыреттілігін қалыптастыру мәселесі аса өзекті болуда. Бұл мақалада аталған құзыреттілікті дамытуда коммуникативті-ситуациялық технологиялардың тиімділігі қарастырылады. Қазақстандық және шетелдік зерттеулер мен педагогикалық эксперимент нәтижелеріне сүйене отырып, авторлар білім беру ортасында мәдениетаралық диалогты ұйымдастырудың инновациялық тәсілін ұсынады. Ұсынылған әдістемелік және практикалық шешімдер болашақ мұғалімдердің полимәдени қоғамда сәтті әрекет етуге дайындығын арттырады. Сонымен қатар, мақалада мұғалімдерді дайындауда лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени және стратегиялық дағдыларды интеграциялау маңыздылығы, заманауи ғылыми деректер мен эксперимент нәтижелері арқылы көрсетіледі. Зерттеу болашақ мұғалімдер үшін тілдік дағды мен мәдени құзыреттілікті ғана емес, сонымен қатар мәдениетаралық жағдайларда бейімделу мүмкіндігін қамтамасыз ететін практикалық үлгі ұсынады.





