ЖОО ЖАҒДАЙЫНДА СТУДЕНТТЕРДІҢ ОТБАСЫМЕН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖҰМЫС ЖАСАУҒА ДАЙЫНДЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2022.64.1.011Кілт сөздер:
психологиялық-педагогикалық жұмыс, отбасы, отбасылық кеңес беру, отбасы тәрбиесіАннотация
Осы мақалада элективті курсының үлгісінде ЖОО студенттері арасында болашақ педагог-психологтың отбасымен жұмыс істеуге дайындығын қалыптастырудың негізгі қағидалары ашылып, негізделіп, болашақ психологтардың отбасымен жұмыс істеуге дайындығын қалыптастырудың педагогикалық шарттары сыналған. Осыған байланысты Қытайдағы салыстырмалы талдау ретінде отбасы институтының жұмыс істеуі мен нығаюы, сондай-ақ психологиялық-педагогикалық жұмыс әдістері қарастырылды.. Зерттеу барысында белгілі бір педагогикалық жағдайлар жасалғанда болашақ педагог психологтар арасында отбасымен жұмыс істеуге дайындықты қалыптастыру тиімдірек болады деген ұстаным расталды.
Жүргізілген ғылыми-зерттеу жұмысы болашақ педагог-психологтар арасында отбасымен жұмыс істеуге дайындықты қалыптастырудың педагогикалық шарттарын жүзеге асыру бойынша алға қойылған гипотеза мен тұжырымдамалық ережелердің дұрыстығын дәлелдеді. Оның нәтижелерін зерделеу және түсіну барысында қосымша қарастыруды қажет ететін бірқатар мәселелер туындады. Тиістілердің қатарында отбасымен психологиялық-педагогикалық жұмыс проблемасын мотивациялық қамтамасыз ету проблемасын неғұрлым толық және тереңірек әзірлеу, отбасымен психологиялық-педагогикалық жұмыста мектеп пен университеттің бірлескен іс-әрекеті, әлеуетті пайдалана отырып, отбасымен психологиялық-педагогикалық жұмыс жасау болып табылады. көркем әдебиет пен бұқаралық ақпарат құралдарының отбасымен психологиялық-педагогикалық жұмысқа дайындығы, осы процесті бағдарламалық және әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу.