ОҚУШЫЛАРДЫҢ АЛГОРИТМДІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ ӘДІСТЕРІНІҢ БІРІ РЕТІНДЕ МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ

Автор(лар)

  • Карасёва Л.Н. Кокшетауский университет им.Ш.Уалиханова
  • Смагулов Е.Ж. НАО «Жетысуский университет им. И. Жансугурова» г.Талдыкорган
  • Темербекова А.А. Горно-Алтайский государственный университет

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2022.65.2.017

Кілт сөздер:

алгоритмдік құзыреттілік, математикалық сауаттылық, математиканы оқыту, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

Аннотация

Бұл мақалада авторлары білім беру саласында студенттердің математиканы оқытудағы алгоритмдік құзыреттілігін дамытуға бағытталған зерттеулер жүргізетін ғылыми еңбектерге қысқаша шолу жасалады. Зерттеудің негізгі мақсаты – ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың (АКТ) көмегімен студенттердің алгоритмдік құзыреттілігін дамытудың маңыздылығын көрсету. Сондай-ақ, математика сабақтарында АКТ арқылы алгоритмдік құзыреттілік ұғымы мен қалыптасуы қарастырылады. Алгоритм құру арқылы есептің егжей-тегжейлі шешімі сипатталған. Математикадан есептер шығарудың ұсынылып отырған моделі оқушылардың математикалық сауаттылығын және АКТ саласындағы оқушылардың сауаттылығын дамыту үшін пайдалы болады. Оқу үдерісін алгоритмдеу арқылы «математикалық сауаттылық» пәнін оқытудың авторлық әдістемесінің элементтері берілген. Ұсынылып отырған оқыту әдісі оқушылардың өз жауабын, өз көзқарасын білдіріп, қателесуден қорықпай, интуициясын, логикасын дамытуға ықпал етеді. АКТ арқылы математика сабағында оқушылардың алгоритмдік құзіреттілігін дамыту бүгінгі күні өзекті болып қала береді деген идея негізделеді, өйткені бұл математикалық сауаттылық пен математика саласындағы сауаттылықты бағалайтын PISA бағдарламасы (Programme for International Student Assessment) шеңберіндегі халықаралық зерттеулерде ерекше атап өтілген. ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Оқу, танымдық және практикалық мәселелерді шешу үшін белгілер мен белгілерді, модельдер мен схемаларды жасау, қолдану және түрлендіру, сондай-ақ алынған нәтижелерді бағалау қазіргі өмірді цифрландырудың қажеттілігі болып табылады.

Автор биографиясы

Темербекова А.А., Горно-Алтайский государственный университет

доктор педагогических наук, профессор

Жүктеулер

Жарияланған

2022-06-28

Жоба

Раздел

Статьи