ТҰЛҒАҒА-БАҒДАРЛАНҒАН ТӘСІЛДЕР НЕГІЗІНДЕ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ГУМАНИТАРЛАНДЫРУДЫ ДАМЫТУ ПРИНЦИПТЕР

Автор(лар)

  • Ахетова К.М. Кызылординский университет имени Коркыт Ата
  • Тилеубаева М.С.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2022.65.2.009

Кілт сөздер:

еркіндік, ғылыми, зерттеушілік, дағды, бастама, бағалау, өнер, ойлау

Аннотация

Бұл мақала- білім беруді ізгілендіру және оның негізінде мемлекеттік саясаткерден нақты мұғалімге дейін білім беруді ізгілендіруді дамыту бойынша жұмысты құруға болатын принциптер туралы. Бұл мақаланың мақсаты – тұлғаға бағытталған көзқарас негізінде білім беруді ізгілендіруді талдау.

Тұлғаға бағытталған көзқарас басқамен қарым-қатынас жасауды, басқаға бет бұруды, оның бойында бірегей және еркін тұлғаны көруді үйренуден тұрады. Оқу орнының тиімділігін сыртқы бағалау, егер ол түлектердің қоғамдық пайдалы қызметінің нәтижелеріне негізделсе, сенімдірек болатыны атап өтілді. Мақалада білім беруді ізгілендірудің үш стратегиясы берілген:

  1. Оқу процесіне студентке бағытталған көзқарас.
  2. Еркін ойлау мен ойлау стратегияларының кеңдігін жан-жақты қалыптастыру.
  3. Оқытудың белсенді және ізденіс түрлерін кеңінен қолдану. Білім беру принциптерін ізгілендіруге үлкен көңіл бөлінеді. Зерттеу мәселесі, біздің ойымызша, мемлекеттік саясаткерден нақты мұғалімге дейін білім беруді ізгілендіруді дамыту бойынша жұмыс жасалуы тиіс принциптерді анықтау болып табылады. Оқыту тәсілдері эмоционалдық, мінез-құлық және когнитивтік өзін-өзі реттеу, когнитивтік өзін-өзі реттеу, бастамашылық және қызығушылықпен байланысты.

Жүктеулер

Жарияланған

2022-06-28

Жоба

Раздел

Статьи