ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЖОҒАРЫ КЕЗЕҢ ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ШЕТ ТІЛІНІҢ КӘСІБИ-БАҒДАРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА CLIL ӘДІСІН ПАЙДАЛАНУ

Автор(лар)

  • Головчун А.А. КазУМОиМЯ имени Абылай хана

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2022.65.2.018

Кілт сөздер:

шетел тілі кәсіби-бағдарланған құзыреттілік, мазмұнды-тілдік интеграцияланған тәсіл – CLIL, жалпы білім беретін мектеп оқушылары

Аннотация

Бүгінгі таңда Қазақстан Республикасындағы жалпы білім беретін мектепте білім беру мазмұнын жаңарту процесі жүріп жатыр. Бұл процесс бірқатар пәндерді шет тілінде оқытуға байланысты жоғары мектеп үшін өте сезімтал. Осыған байланысты мазмұндық-тілдік интеграциялық әдіс ең тиімді болып табылады. Бұл мақалада мазмұн-тілді біріктірілген CLIL әдісін қолдана отырып, жоғары сынып оқушыларының кәсіби-бағдарланған құзыреттілігін қалыптастыру әдістемесі ұсынылған. Кезеңдерге сөйлеу және ойлау әрекетін белсендіру кіреді. Студенттердің қалыптасқан білім сызбасын «ойлан-жұптас-бөліс», «ойлан-жұптас-бөліс», салалас сөйлем арқылы белсендірудің ең қызықты және ынталандырушы әдістері ашылды. Жаңа лексиканы меңгеруге бағытталған жаңа материалды енгізу кезеңі ұсынылады. Бұдан кейін жаңа мазмұн мен жаңа тілдік материал негізінде жазбаша және ауызша сөйлеуді қалыптастыруды қамтитын өнімді кезең және тілдік материалдың да, мазмұнның да игерілуін бағалауға бағытталған бағалау кезеңі басталады. Негізгі зерттеу әдістері ретінде біз жалпы білім беретін мектептің жоғары сынып оқушыларының кәсіби іс-әрекетінде мазмұн-тілді біріктірілген CLIL-ді қолдану және тәжірибелік-эксперименттік оқыту бойынша шет тілі мұғалімдерінен сауалнама жүргіздік. Эксперименттік-эксперименттік оқытуды өткізу алдында эксперименттік және бақылау топтары белгіленді. Экспериментке дейінгі диагностика жалпы білім беретін мектептің жоғары сынып оқушыларының шет тілінің кәсіби-бағдарлы құзыреттілігін мазмұнды-тілдік интеграцияланған тәсілді пайдалана отырып, мақсатты түрде қалыптастыру қажеттілігін көрсетті. Жалпы білім беретін мектептің жоғары сатысы оқушыларының шет тілін кәсіби-бағдарлы құзыреттілігін қалыптастыру бойынша эксперименттік-эксперименттік тренинг өткізілді. Эксперименттік-эксперименттік оқытудың нәтижелері қолданылған тәсілдің тиімділігін дәлелдейді.

Жүктеулер

Жарияланған

2022-06-28

Жоба

Раздел

Статьи