БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН АРТТЫРУДЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2022.65.2.015Кілт сөздер:
білім мазмұны, білім, бейіндік білім, оқу материалы, оқу процесі, қоғамның сұранысы, шығармашылық өзін-өзі дамыту, жүктеме, білім беруді іргелендіру, оқу процесін ізгілендіру, білім беру мазмұнын интеграциялау элементтері, орта мектеп, (автоматты түрде құрылған)Аннотация
Сапаны арттыру міндеті көп қырлы болып табылады, ол саяси, экономикалық, әлеуметтік, педагогикалық, психологиялық, этикалық, ғылыми-ұйымдастырушылық-технологиялық тұрғыдан қарастырылады. Қазіргі заманғы менеджмент теориясында тауарлар мен қызметтердің сапасын қамтамасыз ету алгоритмі міндетті әрекеттер тізбегін қамтитын циклмен ұсынылуы мүмкін: сәйкес мақсаттарды таңдау негізінде білім беру қызметін жоспарлау; іс-әрекеттің таңдалған әдістері мен құралдары арқылы жоспарларды жүзеге асыру; тексеру немесе бақылау арқылы іс-әрекеттердің тиімділігін қамтамасыз ету; әрекеттерді талдау және түзету. Университеттің оқу үрдісі болашақ маманды кәсіби дайындауды көздейді. Кәсіптік оқытуда дидактикалық, психологиялық және пәндік аспектілері ажыратылады. Психологиялық аспект жеке тұлғаның мотивациялық сферасын, тұлғаның болашақ мамандығына бағдарлануын, кәсіби жұмысқа қабілеті мен қызығушылығын білдіреді. Технологиялық дайындық табысты кәсіптік қызмет үшін қажетті білім мен дағдылар жүйесі ретінде түсініледі. Пән дегеніміз пәннің мазмұнын жақсы меңгеру. Осылайша, даралау студенттерді дидактикалық оқыту құралына айналады, ал оқытудың мазмұндық жағы кәсіби маңызды білім мен дағдыдан құралады.