БОЛАШАҚ АҒЫЛШЫН ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ МӘДЕНИЕТАРАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Автор(лар)

  • Жумабекова Г.Б.
  • Жусупова Р.Ф.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2022.65.2.019

Кілт сөздер:

құзыреттілік, мәдениаралық құзыреттілікті қалыптастыру, шетел тілдерін оқыту, шетел әдебиеті, мәдениетаралық қарым-қатынас, американдық әдебиет, мәдениет, зерттеу

Аннотация

Мақала болашақ ағылшын тілі мұғалімінің мәдениетаралық құзыреттілігін қалыптастыру мәселесіне арналған. Болон процесінің қызметі аясында академиялық алмасулар күшейіп, шетелде үздіксіз білім алу мүмкіндіктері кеңейді. Демек, шет тілдеріне қатысты қоғамның әлеуметтік тәртібі тілді практикалық білімде ғана емес, сонымен бірге бұл тілді басқа мәдениет өкілінің нақты шығу тегіне байланысты әдепті қарым-қатынаста қолдану қабілетінде де көрінетіні анық. Жаңа әлеуметтік-экономикалық және саяси жағдай студенттердің-болашақ ағылшын тілі мұғалімдерінің лингвомәдени құзыреттілік деңгейіне қойылатын талаптардың артуына алып келеді.

Біз осы жұмыста болашақ ағылшын тілі мұғалімдерінің мәдениаралық құзіреттілігін қалыптастыру үшін XX ғ. Америка әдебиеті бойынша әдістеме мен практикалық жаттығулар әзірледік.  Мақалада жұмыс нәтижелері сипатталған және зерттеу нәтижелері келтірілген. Зерттеу міндеттерін шешу үшін келесі зерттеу әдістері қолданылды: тарихи-хронологиялық, теориялық мазмұнды талдау, статистикалық өңдеу әдістері, рейтинг, анықтау, қалыптастыру және қорытынды (бақылау) эксперименттер, сұрақ қою, педагогикалық бақылау, сұхбат және т.б.

желері келтірілген.

Жүктеулер

Жарияланған

2022-06-28

Жоба

Раздел

Статьи