БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМНІҢ БАСҚАРУШЫЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОБЛЕМА

Автор(лар)

  • К.М Қалиева 1,2Абылай хан атындағы ҚазХҚжәнеӘТУ
  • Р. Ғабиден

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2020.59.4.003

Кілт сөздер:

құзыреттілік, басқарушылық құзыреттілік, құзыреттілік тәсіл, басқарушылық құзыреттілікті қалыптастыру, болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығы

Аннотация

Мақалада отандық және шетелдік ғалымдардың басқарушылық құзыреттілікті қалыптастыру мәселесі бойынша жұмыстары талдауға алынады; «болашақ мұғалімнің басқарушылық құзыреттілігі» ұғымының мазмұны кәсіби-педагогикалық білім беруге қатысты құзыреттілік тәсілдің ғылыми қағидаларына сәйкес анықталады.

Қазіргі мектеп жаңа материалды түсіндіріп, жұмысын ұйымдастыра алуға қабілеттілікпен қатар, оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін сауатты басқара алатын мұғалімдерді қажет етеді. Сөз мұғалімнің жаңа рөлі - оқушының кепілдендірілген білім деңгейін қамтамасыз етуге қабілетті мұғалім-менеджер туралы, яғниболжамдалып алдын-ала белгіленген нәтижеге жоспарланған уақытта және белгіленген ресурстар шығындарымен қол жеткізуі туралы. Авторлар пікірінше, болашақ мұғалімнің басқарушылық құзыреттілігін жоғары оқу орындарында маманның кәсіби дайындығының құрамдас бөлігі ретінде қалыптастыру өзекті мәселе.

Жүктеулер

Жарияланған

2021-05-19

Жоба

Раздел

Статьи