«ЖАНУАРЛАР» ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША 2 СЫНЫПТА АҒЫЛШЫН ТІЛІНІҢ САБАҒЫН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТАЛДАУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2020.59.4.010Кілт сөздер:
психологиялық ерекшеліктер, сабақ, іс-шаралар, сабақ нәтижесі, зейін, қызығушылықАннотация
Психологиялық-педагогикалық теория әр түрлі негіздерге құрылған сабақты талдауға арналған көптеген схемалар жасады. Заманауи сабақ, оның ішінде ақпараттық- коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, монотонды және бірыңғай құрылымдық-мазмұндық схемадан алыс. Осындай сабақты талдау схемасын таңдау үшін оқушылардың білім сапасының заманауи критерийлерін ескеру, олардың жеке өзін-өзі ұйымдастырудың негізі ретінде оқушылардың санасының жеке құрылымдарын қолдайтын және дамытатын жағдайлар мен құралдарды модельдеу және құру мазмұнын таңдау, қайта құру дағдыларын меңгеру қажет. Ең бастысы, сабақ бүгінгі таңда мұғалімнің іс-әрекеті ретінде ғана емес, т.а. оқыту формасы ретінде, сонымен бірге студенттің қызметі ретінде, т. оқыту формасы ретінде. Осы мақаланың тақырыбын таңдағанда мен сабақтың құрылымы мен мазмұнының психологиялық ерекшеліктерін, мектеп мұғалімінің, осы сыныптағы 2-сынып оқушыларының өзін-өзі ұйымдастырудың психологиялық ерекшеліктерін және олардың танымдық белсенділігін зерттегім келді, жалпы сабақтың мақсаттарына, сабақтың нәтижелеріне қол жеткіздім.