ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫҚ КАРТА ФОРМАТЫНДАҒЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІНІҢ МӘНІ

Автор(лар)

  • Абайдельданова М.К. Жетысуский университет им. И. Жансугурова
  • Сахипов А.А.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2022.67.4.007%20

Кілт сөздер:

зияткерлік белсенділік, оқыту технологиялары, менталдық карталау, интеллект-карталар, менталдық етістіктер, орталық сурет, қауымдастық, Google жүйесі

Аннотация

Бұл мақалада стандартты емес зияткерлік және адамгершілік міндеттерді шеше алатын, қоғамның әлеуметтік өміріне белсенді қатыса алатын дамыған, сауатты, шығармашыл, бастамашыл студенттік тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін интеллект-карта жасау технологиясының мүмкіндіктері қарастырылады. Жоғары білім берудің МББС-да жазылған біліктілік талаптары белгіленген, оларға қол жеткізуге тек студент-филолог қана емес, сонымен қатар әрбір оқытушы да ұмтылуы тиіс, өйткені педагог білім беруді дамыту міндеттерін шешуге арналған негізгі және басты субъект болып табылады. Оқу үрдісінде оқытушының белсенді ұстанымы білім беру сапасын арттыру ресурсы болып табылады және студенттердің зияткерлік қабілеттерін белсендіру үшін қозғаушы күштің бірі болып табылады, демек, оқыту технологияларын дұрыс таңдау білім алушылардың табысты және үйлесімді дамуының кепілі болып табылады. Мұндай технологияларға автор жоғары білім алу процесінде, атап айтқанда, тілді оқыту кезінде әртүрлі оқу міндеттерін шешу үшін когнитивті визуализация әдістерін жатқызады. Мақалада автор ақпаратты когнитивті визуализациялаудың тиімді әдістерінің бірі ретінде менталдық карталардың өзектілігі мен эвристикалық әлеуетін талдайды. Ментальды етістіктермен ментальды карталау және сауатты операция жасау технологияларының көмегімен есте сақтау, назар салу, ақпаратты қабылдау және түсіну, ойлау, талдау және синтездеу сияқты когнитивті процестер белсендіріледі, бұл студенттердің зияткерлік белсенділігінің табысты дамуының кепілі болып табылады.

Жүктеулер

Жарияланған

2022-12-29

Жоба

Раздел

Статьи