ЛИНГВИДИДАКТИКАНЫҢ ҚАЗІРГІ ТЕНДЕНЦИЯЛАРЫ

Автор(лар)

  • М. Ташпинар 1Гази университеті,2ҚР ҚМ ҚӘӘИ
  • Ж. Бейсенбаева

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2021.60.1.001

Кілт сөздер:

тренд, технология, құзыреттілік, үздіксіздік, нәтиже

Аннотация

Мақалада отандық лингвистикалық білім беру жүйесінің негізгі сипаттамалары жинақталған: сабақтастық пен жүйелілік, лингвистикалық білім кеңістігінің кеңеюі, білім беру жағдайларының өзгермелілігі, оқыту технологиялары, формалары мен құралдары, көптілділік пен көпмәдениеттілікке назар аудару; оның қазіргі заманғы дамуының негізгі тенденциялары атап көрсетілген, мысалы: құзыреттілік тәсіл, білімнің өндірістік сипатына бағдар, пәнаралық, мазмұнды субъективтеу, аксиологиялық тәсіл, сапаның әлеуметтік және жеке көрсеткіштеріне бағдар.

Қазіргі лингводидактиканың бағыттары мен бағыттарына байланысты ғалымдардың зерттеулері қарастырылады. Құзыреттіліктің қалыптасуын зерттеушілер тілдік білім берудің орталық өзегі ретінде қарастыратындығы атап өтілген. Диссертацияда құзыреттілікті қалыптастыру мен дамытуға бағытталған коммуникативті тәсілге баса назар аудару инновациялық технологиялар мен оқыту әдістерінің дамуына әкелді деп көрсетілген.

Функционалды және коммуникативті оқыту технологиясының ерекшеліктері, лингвистикалық бағдарламалау технологиясы, оқытудың белсенді әдістері, сонымен қатар мәдениетаралық коммуникативті құзыреттілік негізгі құзыреттіліктің бірі ретінде қарастырылатын жұмыс талданады. Посткеңестік халықтардың тіл мәдениеті бір құбылыстың екі жағы екендігі көрсетілген. Біріншіден, бұл ана тілінің сөйлеу мәдениеті мен орыс сөйлеу мәдениеті, бірақ тілдер бір-біріне қарсы болмауы керек.

Қазақтың білім беру кеңістігінде ана тілі де, орыс тілі де ұлтаралық қатынас тілі ретінде, ал соңғы онжылдықтарда шет тілі бірдей өзекті болып табылады.

Жүктеулер

Жарияланған

2021-05-20

Жоба

Раздел

Статьи