БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЫҢ КӘСІБИ ҰСТАНЫМЫ: ДАМУ ҚАЖЕТТІЛІГІ

Автор(лар)

  • Д.С. Какабаева ЕНУ им.Л.Н.Гумилева
  • А.Б. Абибулаева
  • А.М. Егорычев

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2023.68.1.007

Кілт сөздер:

педагог, психолог, педагог-психолог, кәсіби ұстаным деңгейі, мотивациялық компонент, гностикалық компонент, процессуалдық компонент, бағалау-рефлексивтік компонент,, арт-технология, арт-терапия

Аннотация

Авторлар «педагогтың кәсіби ұстанымы», «психологтың кәсіби ұстанымы» ұғымдарын талдауды қарастырды және жүргізілген зерттеу және теориялық талдау негізінде «педагог-психологтың кәсіби ұстанымы» деген ұғымның мәні мен мағынасын ұсынды. Бұл мақалада - Л Н.Гумилев атындағы ЕҰУ 6В01103 «Педагогика және психология» (ҚР, Астана қ.), Ш. Уәлиханова (ҚР, Көкшетау қ.) 6В01101 және ММПУ (РФ, Мәскеу қ.). білім беру бағдарламасы бойынша оқитын 1 және 2 курс студенттері - зерттелетін құбылыстың бастапқы диагностикасының нәтижелері, болашақ педагог-психологтардың кәсіби ұстанымының бастапқы деңгейі ұсынылды. 

Студенттердің кәсіби ұстанымының деңгейлерін анықтау үшін авторлар өз зерттеулерінде бірқатар ғалымдардың зерттеулерінде ұсынылған кәсіби ұстанымды қалыптастыру критерийлері мен компоненттеріне сүйенеді. Қазақстандық және ресейлік ғалымдардың зерттеулерін талдау негізінде (А.Ж. Сапарғалиева, О.В.Ванновская, О.И.Иванова, Н.В.Кузьмина, С.Д.Пожарский, Л.Е.Паутова, В.Т.Кудрявцев) болашақ педагог-психологтардың кәсіби ұстанымын жетілдіру бойынша авторлар мотивациялық, гностикалық, процестік және бағалау-рефлексивті сияқты студенттердің кәсіби ұстанымының компоненттерін қарастырып, ұсынды.

Зерттелетін мәселені теориялық тұрғыдан түсіну авторлардың назарын болашақ педагог-психологтың жоғары ұстанымын қалыптастыруға ықпал ету кәсіптік білім беру мазмұнын, оқытудың практикалық бағытын және студенттердің шығармашылық ұстанымын дамыту кезінде мүмкін болатындығына назар аударды, бұл өз кезегінде осы салада аз зерттелген аспект болып табылады. Педагогикалық эксперименттің анықталған кезеңінің, 1 және 2 курс студенттерінің кәсіби ұстанымы қалыптасуының төмен деңгейінің негізінде авторлар университетте белгілі бір психология-педагогикалық жағдайлар жасау қажеттілігі, сондай-ақ арт-технология және арт-терапия сияқты инновациялық технологиялар арқылы болашақ педагог-психологты даярлауға бағдарлану туралы қорытынды жасайды.

Жүктеулер

Жарияланған

2023-03-29

Жоба

Раздел

Статьи