ШЕТ ТІЛІНДЕГІ КОНСТРУКТИВТІ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ПРОЦЕСІНДЕГІ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2021.60.1.008Кілт сөздер:
Құзырет, мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілік, шет тіліндегі конструктивті қарым-қатынас, педагогикалық технология, сындарлы қарым-қатынасты қалыптастыру, қарым-қатынасты қалыптастыру процесіАннотация
Мақалада оқыту процесінде құзыреттілік тәсілге бағытталған Кәсіби шет тіліндегі конструктивті қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру процесінде педагогикалық технология қарастырылады. Қалыптастыру мақсаты-студенттер арасында қазіргі қоғамда өзін-өзі тану мен кәсіпқойлықтың жоғары деңгейін қамтамасыз ететін белгілі бір құзіреттіліктерді қалыптастыру. Тілдік емес мамандықтар студенттерінің шет тіліндегі конструктивті қарым-қатынасын оқыту тиімді болуы мүмкін, егер "оқиға" жетекші технология ретінде қолданылса, онда шет тіліндегі конструктивті дискурстың алғышарттары пайда болады, өйткені белсенді, тұлғаға бағытталған және коммуникативті-танымдық тәсілдер жүзеге асырылады. Құзыреттерді/құзыреттерді анықтаудың, қолданудың, құрылымы мен мазмұнының әртүрлі нұсқаларының болуына назар аудару қажет.
Нәтижесінде, шет тіліндегі конструктивті қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру тілдік емес мамандықтар студенттерінің, атап айтқанда аймақтық ғалымдардың кәсіби және коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру процесінің ажырамас бөлігі болып табылады.