ӘЛЕМДІК КАФЕ ТЕХНОЛОГИЯСЫ АРҚЫЛЫ БАЛАЛАРДЫҢ ҰЖЫМДЫҚ ЖҰМЫСЫН ДАМЫТУ

Автор(лар)

  • Искакова М.О. Alikhan Bokeikhan University
  • Кариев А.Д. Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
  • Рахимжанова Н.А. Әлихан Бөкейхан атындағы Университет

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2023.68.1.016

Кілт сөздер:

фасилитация, Әлемдік кафе технологиясы, ұжымдық шығармашылық қызмет, ұжымдық танымдық қызмет, ұжымдық танымдық жұмыс, инновация, технология, әдіс, қызмет

Аннотация

Қазіргі уақытта білім беру жүйесін жаңғырту және жаңартылған нормативтік құжаттарды енгізу Қазақстан Республикасының бүкіл білім беру жүйесінің алдына жаңа міндеттер қойды және оларды шешу белсенді, инновациялық әдістер мен технологияларды енгізуді талап етеді.

Белсенді әдістер мен технологиялардың бірі - фасилитация технологиясы болып табылады, оның құрамында әртүрлі әдістер мен технологиялар бар. Олардың ішінен авторлар Әлемдік кафе технологиясын ұсынады. Бұл мақалада авторлар Әлемдік кафе технологиясының мәнін ашады. Сонымен қатар балалардың жеке басын әлеуметтендірудің негізгі бағыттарының бірі ретінде табылатын балалардың ұжымдық шығармашылық және ұжымдық танымдық қызметін дамыту мақсатында мектепке дейінгі мекемелерде қолдануға бейімделген Әлемдік кафе технологиясының нұсқасын ұсынады. Мақалада авторлар жеке тұлғаның "ұжымдық шығармашылық" және "ұжымдық танымдық" әрекеттері туралы түсініктерді ашады. Бұл мәселе бойынша ғалымдардың пікірлеріне талдау жасалды.

Мақалада авторлар балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес бейімделген Әлемдік кафе технологиясын сипаттайды. Сондай-ақ, мақалада Семей қаласының "Айгөлек" мектепке дейінгі мекемесінде үш кезеңде жүргізілген педагогикалық эксперименттің сипаттамасы келтірілген – анықтаушы, қалыптастырушы және қорытынды.

Сондай-ақ, мақалада авторлар Әлемдік кафе технологиясын қолдануға болатын білім беру салаларын анықтау мақсатында Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартын қарастырады.

Зерттеуші ғалымдардың пікірлеріне, сондай-ақ егде жастағы мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесінде оң өзгерістер көрсеткен эксперимент нәтижелеріне сүйене отырып, авторлар балалармен жұмыс кезінде олардың жас ерекшеліктеріне сәйкес әр түрлі фасилитация әдістерін қолдануды ұсынады.

Автор биографиялары

Кариев А.Д., Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

Мектепке дейінгі және бастауыш білім беру кафедрасының бағдарламалық көшбасшысы

Рахимжанова Н.А., Әлихан Бөкейхан атындағы Университет

докторант

Жүктеулер

Жарияланған

2023-03-29

Жоба

Раздел

Статьи