АРАЛАС ОҚЫТУ ӘДІСІНДЕГІ БҰЛТТЫ ПЛАТФОРМА РӨЛІ

Автор(лар)

  • Болысханова М.Ж. КазНУ им аль-Фараби
  • Черикбаева Л.Ш.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2023.69.2.019

Кілт сөздер:

аралас әдіспен оқыту, жоғары оқу орындары, бұлтты платформа, бұлтты технология, білім беру ресурстары, студенттер, оқытушылар, оқу үдерісі

Аннотация

Білім беру стандартының талаптарына сәйкес оқу үдерісіне аралас оқыту әдісін енгізу оқытушылардың алдында тұрған педагогикалық міндеттерге де, студенттерді оқыту стратегияларына да айтарлықтай әсер етеді. Бұл мақалада бұлтты технологияны аралас оқыту әдісіне қолданудың рөлі қарастырылды. Сипатталған жүйелер енгізілген технологиялық инновацияларды ескере отырып, педагогикалық және білім беру мақсаттары мен міндеттерін өзгерту нәтижесінде оқу үдерісінің педагогикалық траекториясын өзгертеді, нәтижесінде енгізілген технологиялық инновацияларды ескере отырып, педагогикалық және білім беру мақсаттары мен міндеттеріне өзгерістер әкеледі. Жоғары оқу орнында аралас әдіспен оқытуды ұйымдастыруға арналған, аралас оқыту элементтері және ресурстарымен қамтамасыз ету зерттелді. Мақалада дәстүрлі және қашықтықтан оқытуды интеграциялау, бұлтты технологияларды қолдана отырып студенттің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру бойынша педагогикалық тұрғыдан аралас оқыту әдісі қарастырылады. Аралас оқыту – компьютерлік графика, аудио және бейне, интерактивті курстарды пайдалана отырып, қашықтан оқыту мен аудиториялық оқытудың дәстүрлі түрлерінің үйлесімі. Аралас оқыту – университеттердің инновациялық дамуының негізі. Әрбір студенттің бейімді, дараланған кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Университет бағдарламаларын жүзеге асыруда қолданылатын оқытудың аралас тәсілінің мүмкіндіктерін пайдалану маңызды.

Мақаланың мақсаты – білім беру үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін анықтайтын қолданыстағы аралас оқыту әдісінің құрылымдық-функционалдық мазмұнының тиімділік дәрежесін анықтаудағы бұлтты технологиялардың рөлін ашу. Эмпирикалық мәліметтерді жинау кезеңінде студенттер мен оқытушыларға арасында сауалнама жүргізілді. Бұлтты оқыту платформасында университетте аралас әдіспен оқыту жүйесін құрудың теориялық және практикалық тәжірибесін жалпылау және жүйелеу негізінде технологиялық, дидактикалық болып жіктелді.  Бұл мақалада жоғары оқу орындарының практикасында аралас оқыту форматының және олардың компоненттерінің тиімділігін жобалау және  енгізу.

Бұл мақалада аралас оқыту әдісінің тиімділігін және олардың құрамдас бөліктерін жобалау және жоғары оқу орындарының тәжірибесіне енгізу мәселелері ұсынылды.

Жүктеулер

Жарияланған

2023-06-27

Жоба

Раздел

Статьи