БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІ ДАЯРЛАУДА ЭТНОПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИДЕЯЛАРДЫ МОДЕЛЬДЕУДІҢ НЕГІЗГІ ПРИНЦИПТЕРІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2021.61.2.001Кілт сөздер:
этнопедагогика, оқыту, халықтық дәстүрлер, халық ақындары, педагогикалық ойлар, тәрбиелік мұра, заманауи оқу-тәрбие процесі, қағидаттары, енгізілуіАннотация
Халық педагогикасы механизмін қазіргі оқу-тәрбие үдерісіне енгізу, ең
алдымен, қоғам мен әлеуметтік ортаға сәйкес өңделіп, уақыт «сүзгісінен» өткен халықтық
дәстүрлерді оқыту деп саналады және осы «сүзгіде» халық ақындарының рөлі аса маңызды
болды; олар қалыптастырған педагогикалық ойлар осы тәрбие мұрасын оқыту үдерісіне
енгізу үшін толықтай жарамды болып саналады.