СТУДЕНТТЕРДІҢ КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДА ГУМАНИТАРЛЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ҚҰНДЫЛЫҚ-МАҒЫНАЛЫ БАҒЫТ- БАҒДАРЫ

Автор(лар)

  • Өтегенова Б.М. НАО "КРУ имени А.Байтурсынова"
  • Серикбаева У.Б.
  • Ержанова Ж.Б.
  • Жақсылықова К.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2023.69.2.003

Кілт сөздер:

кәсіби білім беру, құндылық-мағыналы жүйе,, мұғалімнің аксиологиялық саласы, білім беру бағдарламалары, кәсіптік білім берудің мазмұны, заманауи кәсіптік білім беру, оқыту әдістемесі, білім беру үдерісін цифрландыру

Аннотация

Мақалада Қазақстан Республикасындағы жоғары білім беруді дамытудың негізгі үрдістерінің басым ұстанымдары мен тәсілдері талқыланады. Шығармашылық көзқарас пен қазақстандық қоғамның дамуындағы құндылық-семантикалық үрдістерге негізделген гуманистік-бағдарлы парадигманың мағыналары жаңартылады. «Құндылық» ұғымының мазмұны қоғамдық сананың барлық формаларына тән бірқатар белгілерді: мәнділік, пайдалылық, қажеттілік, мақсаттылықты іріктеу арқылы ашылады. Авторлар «Мәңгілік ел» ұлттық коды контекстінде студенттер арасында ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар жүйесін қалыптастыруға бағдарлануды ұсынады. Мақаланың ғылыми-тәжірибелік маңыздылығы филология студенттерінің құндылық бағдарларының қалыптасуын өлшеу критерийлерін ұсынуында. Авторлар бақыт пен әл-ауқат индексі, өмірдің мәнділігі және қоғам дамуының ортақ ісіне өзіндік үлес қосу мүмкіндігі сияқты категориялармен анықталатын құндылық-семантикалық құзыреттіліктерді дамытудың тұжырымдамалық тәсілдерін қарастырады. Әлемдік педагогикалық ой-пікірдің даму заңдылықтарына, Қазақстанның этномәдени құндылықтары мен менталитетіне, педагогикалық жұмыстың ерекшеліктеріне сәйкес келетін аксиологиялық нұсқаулар жүйесін пайдаланудың педагогикалық тиімділігі негізделеді.

Жүктеулер

Жарияланған

2023-06-27

Жоба

Раздел

Статьи