БОТ ОҚУЛЫҒЫН ҚОЛДАНА ОТЫРЫП ЭКОНОМИКАЛЫҚ МОДЕЛЬДЕРДІ МАТЕМАТИКАДА ОҚЫТУДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ

Автор(лар)

  • Ткачев А.В. Кокшетауский университет им. Ш. Уалиханова
  • Смағұлов Е. Ж.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2023.70.3.016

Кілт сөздер:

бот оқулығы, интерактивті оқыту, математикалық сауаттылық, жобалық талаптар, органолептика, өзіндік жұмыс, қашықтықтан оқыту форматы, ақпараттық коммуникациялық технологиялар

Аннотация

Мақала экономикалық модельдеу арқылы математика бойынша бот-оқулықты қолдана отырып оқытуды іске асыру бойынша зерттеу нәтижелеріне арналған. Электрондық оқу басылымдарына қойылатын талаптарға теориялық шолу, сондай-ақ бот-оқулықпен оқытуды іске асыру кезінде осы талаптарға практикалық түзету жүргізіледі. Сондай-ақ оқыту жүйесін бағдарламалық қамтамасыз етуге қойылатын талаптар әзірленді және осы жүйенің белгілі бір артықшылықтары мен кемшіліктері анықталды. Педагогикалық эксперименттің нәтижелері жарияланды және бот-оқулықтың сандық нұсқасын әзірлеу кезінде бағдарламашыларға техникалық тапсырманы іске асыру бойынша тиісті қорытындылар жасалды. Математика бойынша электронды оқулықтарды пайдалануға қатысты оқушылардың сеніміне, сондай-ақ математикалық құзыреттіліктерге әсеріне әсерін тигізетін нақты пайдалану ерекше қызығушылық тудырады. Электронды оқулық пайдаланылатын ортаны түсінудің маңыздылығы мен өзектілігі зерттелді және мұғалімдердің жағдайын оқушылардың қажеттіліктеріне бейімдеу, техникалық шешімдерді ұсыну және оқыту мен оқу қызметін жақсарту мүмкіндіктерін зерделеу үшін маңызды мәнге ие. Мектепте «Экономика» пәні бойынша экономикалық міндеттерді оқыту негізінде математиканы оқытудың авторлық әдістемесі, сызықтық модельдермен сипатталатын нақты экономикалық үдерістерді математикалық үлгілеуге негізделген, оқытудың математикалық бағыты бар мектептерде экономикалық бағыттағы бейінді сынып оқушыларының танымдық дербестігін қалыптастырудың тиімді құралы және тетігі болып табылады. Сызықтық модельдермен сипатталатын нақты экономикалық үдерістерді математикалық модельдеуге негізделген мектептегі «Экономика» пәні бойынша экономикалық есептерді оқыту негізінде математиканы оқытудың авторлық әдістемесі математикалық бейімділігі бар мектептердегі экономикалық бағыттағы бейінді сыныптар оқушыларының танымдық дербестігін қалыптастырудың тиімді құралы мен механизмі болып табылады. Математика оқулықтары мен цифрлық құралдарды (баспа) пайдалану бойынша зерттеулер болғанымен, математика сабақтарында мұғалімдер мен студенттер қолданатын кіріктірілген цифрлық құралдармен цифрлық математика оқулықтарын зерттеуге әлі де жоғары қажеттілік бар.

Жүктеулер

Жарияланған

2023-09-29

Жоба

Раздел

Статьи