ПӘНДІК-ТІЛДІК КІРІКТІРІЛГЕН ОҚЫТУ ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚУҒА ДЕГЕН ЫНТАНЫ АРТТЫРУ ӘДІСІ РЕТІНДЕ

Автор(лар)

  • Букурова М.Ю.
  • Шелестова Т.Ю.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2021.61.2.009

Кілт сөздер:

Шет тілі, жалпы білім беру мектебі, CLIL технологиясы, дамыту, ынталандыру, талдау

Аннотация

Бұл мақалада орта мектеп оқушылары арасында шет тілін үйренуге деген ынтаны арттыру тәсілі ретінде пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту түріндегі әдістеменің толық зерттелуі қарастырылған. Сабақтың құрылымын сипаттай отырып, дидактикалық фокус тұрғысынан CLIL технологиясын сәтті жүзеге асыру үшін оқытудың тиімді формалары келтірілген.

Тестілеу мен талдау нәтижесінде бұл әдістеме білім беру қызметінде тиімді және шет тілін үйренуге деген ынтаны арттыруға көмектеседі. Автор оқытудың жоғарыда аталған түрлерінің бірін практикада қолданады, сол арқылы студенттерде кәсіби дағдыларды дамытады, олардың болашақтағы білімі мен жұмысында өзін-өзі анықтауға мүмкіндік береді, сонымен қатар дәстүрлі емес оқыту форматында білім алады.

Жүктеулер

Жарияланған

2021-07-03

Жоба

Раздел

Статьи