ҚЫРҒЫЗ БАЛАЛАРЫНЫҢ ДӘСТҮРЛІ ЭСТЕТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІ

Автор(лар)

  • Alimbekov A.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2021.61.2.012

Кілт сөздер:

қырғыздар, дәстүрлі мәдениет, эстетикалық тәрбие, фольклор, халық, өнер

Аннотация

Мақалада қырғыздардың эстетикалық тәрбие дәстүрлерін олардың педагогикалық мәдениетінің ажырамас бөлігі ретінде зерттеу өзекті болып табылады. Тарихи даму үдерісінде қырғыздарда шындықты бейнелеудің өз тәсілдері, өскелең ұрпақты эстетикалық тәрбиелеудің өз әдістері мен құралдары қалыптасты. Балаларға эстетикалық тәрбие беру бойынша Халықтық қырғыз педагогикасының дәстүрлерін зерделеу халықтың эстетикалық құндылықтары балалар қызметінің барлық түрлеріне енетінін, ойын-сауық-шығармашылық, эмпирикалық бағытталған және дәстүрлі сабақтастық сияқты нысандар арқылы эстетикалық тәрбиелейтін орта құратынын көрсетеді. Қырғыз халық педагогикасының эстетикалық құндылықтарының көздері: "Манас" халықтық эпосы, Ертегілер, Жұмбақтар, Мақал-мәтелдер, әндер, ойындар, жаңылтпаштар, санауыштар, күлдіргіштер, түрлі мерекелер, сондай-ақ балалардың тұрмыс ұйымдастыру және сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарын жасау бойынша ересектермен бірлескен еңбек қызметі, туған өлкенің табиғаты болып табылады. Балалардың эстетикалық тәрбиесінде қолданылатын әр дереккөздің педагогикалық құндылығы білім беру ортасының ерекше ұлттық ерекшелігін тудырады.

Жүктеулер

Жарияланған

2021-07-03

Жоба

Раздел

Статьи