БІЛІМ БЕРУДЕГІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ТӘСІЛДІ ІСКЕ АСЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ МЕН ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2021.61.2.015Кілт сөздер:
тәсіл, қазіргі қоғам, оқушы, оқу қызметі, түпкі нәтиже, практикалық қызмет, кәсіби қызмет, әлеуметтік тәжірибе, дәстүрлі тәсіл, серіктестік, ынтымақтастық, балаларды әлеуметтік сала субъектілерімен таныстыруАннотация
«Құзыреттілік тәсіл» тұжырымдамасы 21 ғасырдың басында қазақстандық білім беруді жаңғыртудың проблемалары мен жолдарын талқылауға байланысты кеңінен таралды. Бұл біздің еліміздегі құзыреттілік тәсіл білімді адамдардың орнына келетінін білдіреді, бұл өз кезегінде әкеледі оқытудың жаңа әдістері мен оқытудың тиімділігін тестілеудің жаңа әдістерін құру. Бұл мақалада мен кеңестік педагогикадағы құзыреттілік тәсілдің маңызды элементтерінің жалпыланған бейнесін қалыптастыруға тырыстым.