БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫН АРТ-ПЕДАГОГИКА АРҚЫЛЫ ТҮЗЕТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Автор(лар)

  • Шенгелбаева С.Б. Жетісу университеті
  • Бактыбаев Ж.Ш.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.72.1.029

Кілт сөздер:

бастауыш сынып оқушысы, мінез-құлықты түзету, арт-педагогика,, кoppeкциялық жұмыс, пeдaгoгикaлық ic-әpeкeт, арт-педaгогикaлық қызмет, аpт-педагогикалық техникa, арт-педагогика apтықшылықтapы

Аннотация

Мақала мінез-құлықты түзету мақсатында бастауыш мектеп оқушыларымен түзету-дамыту жұмысы мәселесіне арналған. Бастауыш мектеп оқушыларының мінез-құлқындағы ауытқулардың ерекшеліктері және оларды түзетудің арт-педагогикалық құралдары қарастырылады. Жалпы, арт-педагогиканың әдіс-тәсілдерін қолдануда педагогикалық әсер етудің міндеті – баланы өнер әлемімен таныстыру, көркемдік іс-әрекеттің әртүрлі түрлерінде қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.

Мақалада арт-педагогиканың мақсаты мен міндеттері айқындалып, түзету-педагогикалық іс-әрекеттер мен оқу орындарында арт-педагогиканы қолданудың артықшылықтары қарастырылған. Бастауыш сынып оқушыларының мінез-құлқын түзетуге арт-педагогиканы қосу өзекті және мазмұнды көзқарас болып қала беретіні атап өтілді. Ол әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды дамыту, шығармашылық пен ойлауды ынталандыру, оқуға деген ынтасын арттыру, оқытудың әртүрлі әдістері, эмоционалды жағдайға және бейімделуге оң әсер ету сияқты бірқатар артықшылықтарды ұсынған.

Арт-педагогика дұрыс көзқараста балаларға даму мен мінез-құлықты түзетуге бірегей мүмкіндіктер береді. Арт-педагогикалық іс-әрекеттегі сипатталған арнайы кәсіби-педагогикалық міндеттер тиімді оқу-тәрбие процесінің маңызды құралдары болып табылады. Арт-педагогикалық іс-әрекеттің функционалдық мазмұнын түсіну нәтижелерді сәтті болжау және олардың жетістіктерінің ауқымын анықтаудың кілті болып табылады. Осы әдістерді меңгерген мұғалім оқу-тәрбие процесін тиімдірек ұйымдастыра алады, оны оқушыларға қызықты әрі қолжетімді етеді. Осы орайда осы мақалада балалардың жалпы ерекшеліктерін ғана емес, сонымен қатар әр баланың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, балалардың мінез-құлқын талдау қарастырылған. Әсіресе бастауыш мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқындағы туындайтын қиындықтар мен өзгерістер әртүрлі себептермен, тәрбиелік қателіктермен де, жүйке жүйесінің жетілмегендігімен немесе ең аз бұзылыстарымен байланысты факторлармен де туындауы мүмкін екені көрсетілген.

Жүктеулер

Жарияланған

2024-03-28

Жоба

Раздел

Статьи