БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА МУЛЬТФИЛЬМДЕР АРҚЫЛЫ АДАМГЕРШІЛІК ТӘРБИЕ БЕРУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2025.78.3.031%20Кілт сөздер:
мультфильм, адамгершілік тәрбие, адамгершілік құндылықтар, мектеп жасындағы балалар, үйірме, бастауыш сынып, адамгершілік, құндылықАннотация
Мақалада қазіргі қоғамның өзекті мәселесі – адамгершілік тәрбиесі мәселесі қарастырылады. Жаһандану мен заманауи технологиялардың дамуынан туындаған өзгерістер әлеуметтік, тәрбиелік, рухани салаларда да, өмірдің адамгершілік саласында да бірқатар өзгерістерге әкелді. Осындай өзгерістер аясында адамгершілік, этика, адамгершілік тәрбиесі, атап айтқанда өскелең ұрпақ туралы мәселе маңызды болып отыр. Зерттеу барысында мультфильмдер картотекасы, сондай-ақ "Мультфильмдер - бастауыш сынып оқушыларына адамгершілік тәрбие беру құралы" атты үйірме бағдарламасы әзірленіп, сынақтан өткізілді. Картотека 7-10 жастағы балаларға арналған және оларда адамгершілік құндылықтарды қалыптастыруға, адамгершілік тәрбие деңгейін арттыруға бағытталған. Құрылған картотеканы пайдаланудың мақсаты: бастауыш сынып оқушыларында адамгершілік құндылықтар туралы түсініктерді қалыптастыру, мультфильмдер арқылы адамгершілік тәрбие деңгейін арттыру. Ұсынылған бағдарлама адамгершілік тәрбиесінің тиімді құралы болып табылады, өйткені ол балаларда адамгершілік нормалары, құндылықтары, мінез-құлық ережелері, сондай-ақ адамгершілік әрекеттері мен адамгершілік мінез-құлқының мәні туралы бастапқы идеяларды қалыптастыруға бағытталған арнайы таңдалған мультипликациялық шығармаларды қолдануды қарастырады.