ҚОСЫМША ТЕХНИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ПЕДАГОГТЕРІНІҢ ПАРТИСИПАТИВТІ-ЦИФРЛЫҚ ДАЙЫНДЫҒЫ: MOODLE КУРСЫН БІРЛЕСІП ЕНГІЗУ ТӘЖІРИБЕСІ

Автор(лар)

  • Шумейко Т.С. Костанайский региональный университет им. А. Байтурсынова
  • Бежина В.В. НАО «Костанайский региональный университет им.А.Байтурсынова»
  • Жиенбаева А.А. НАО «Аркалыкский педагогический институт имени И. Алтынсарина»

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2023.71.4.009

Кілт сөздер:

қосымша техникалық білім, мұғалімдердің дайындығы, цифрлық дайындық, бірлескен цифрлық дайындық, бірлескен қызмет, Moodle курсы, цифрлық білім, партисипация

Аннотация

Мақалада «А.Байтұрсынов атындағы Қостанай Өңірлік университеті» КЕАҚ-ның (Қостанай қ., Қазақстан) Moodle платформасында «Бастапқы техникалық модельдеу» курсын бірлесіп құру арқылы қосымша техникалық білім беру (ҚТБ) педагогтерінің партисипативті-цифрлық дайындығын қалыптастыру бойынша эксперимент қаралды. Экспериментке Қостанай облысы бойынша 32 ҚБТ педагогы қатысты; эксперименттік жұмыстың кезеңдері қалыптастырушы (MOODLE курсын бірлесіп құру бойынша экспериментті ұйымдастыру); айқындаушы кезеңді (ҚТБ педагогтерінің партисипативті-цифрлық дайындығының қалыптасуын талдау); қорытынды кезеңді (зерттелетін дайындықтың қалыптасуының қол жеткізілген деңгейін айқындау) қамтыды. Зерттеу материалдары: ҚТБ педагогтерінің цифрлық білім беру контентін құру бойынша бірлескен іс-әрекетінің нәтижелері (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университетінің Moodle платформасында бірлесіп әзірленген біліктілікті арттыру курсы; мұғалімдер бірлесіп жасаған YouTube арнасы; ҚТБ бойынша білім алушылардың жетістіктерін бағалайтын және өлшейтін жиынтық және формативті бағалау құралдары, ҚТБ бағыты бойынша жаңартылған оқу бағдарламаларының мәтіндері). Зерттеудің гипотезасы келесідей: қосымша техникалық білім беру педагогтерінің бірлескен цифрлық дайындығын қалыптастыру цифрлық білім беру мазмұнын құру бойынша бірлескен іс-әрекеттердің паритеттік, икемділік және коммуникативтілік принциптерінде жүзеге асырылады. Эксперимент цифрлық білім беру мазмұнын құру жөніндегі бірлескен қызметтің зерттелетін дайындықтың барлық компоненттеріне (мотивациялық, мазмұнды, операциялық) айтарлықтай әсерін көрсетті.

Автор биографиясы

Шумейко Т.С., Костанайский региональный университет им. А. Байтурсынова

п.ғ.к., доцент,

Қазақстан Педагогикалық ғылымдар академиясының корреспондент-мүшесі

А.Байтұрсынов атындағы ҚРУ физика-математика және цифрлық технологиялар кафедрасының профессоры 

Жүктеулер

Жарияланған

2023-12-27

Жоба

Раздел

Статьи