ҚОСЫМША ТЕХНИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ПЕДАГОГТЕРІНІҢ ПАРТИСИПАТИВТІ-ЦИФРЛЫҚ ДАЙЫНДЫҒЫ: MOODLE КУРСЫН БІРЛЕСІП ЕНГІЗУ ТӘЖІРИБЕСІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2023.71.4.009Кілт сөздер:
қосымша техникалық білім, мұғалімдердің дайындығы, цифрлық дайындық, бірлескен цифрлық дайындық, бірлескен қызмет, Moodle курсы, цифрлық білім, партисипацияАннотация
Мақалада «А.Байтұрсынов атындағы Қостанай Өңірлік университеті» КЕАҚ-ның (Қостанай қ., Қазақстан) Moodle платформасында «Бастапқы техникалық модельдеу» курсын бірлесіп құру арқылы қосымша техникалық білім беру (ҚТБ) педагогтерінің партисипативті-цифрлық дайындығын қалыптастыру бойынша эксперимент қаралды. Экспериментке Қостанай облысы бойынша 32 ҚБТ педагогы қатысты; эксперименттік жұмыстың кезеңдері қалыптастырушы (MOODLE курсын бірлесіп құру бойынша экспериментті ұйымдастыру); айқындаушы кезеңді (ҚТБ педагогтерінің партисипативті-цифрлық дайындығының қалыптасуын талдау); қорытынды кезеңді (зерттелетін дайындықтың қалыптасуының қол жеткізілген деңгейін айқындау) қамтыды. Зерттеу материалдары: ҚТБ педагогтерінің цифрлық білім беру контентін құру бойынша бірлескен іс-әрекетінің нәтижелері (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университетінің Moodle платформасында бірлесіп әзірленген біліктілікті арттыру курсы; мұғалімдер бірлесіп жасаған YouTube арнасы; ҚТБ бойынша білім алушылардың жетістіктерін бағалайтын және өлшейтін жиынтық және формативті бағалау құралдары, ҚТБ бағыты бойынша жаңартылған оқу бағдарламаларының мәтіндері). Зерттеудің гипотезасы келесідей: қосымша техникалық білім беру педагогтерінің бірлескен цифрлық дайындығын қалыптастыру цифрлық білім беру мазмұнын құру бойынша бірлескен іс-әрекеттердің паритеттік, икемділік және коммуникативтілік принциптерінде жүзеге асырылады. Эксперимент цифрлық білім беру мазмұнын құру жөніндегі бірлескен қызметтің зерттелетін дайындықтың барлық компоненттеріне (мотивациялық, мазмұнды, операциялық) айтарлықтай әсерін көрсетті.