КӘСІБИ-ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ МАМАНДЫҚТАР СТУДЕНТТЕРІН ОҚЫТУДА ВИРТУАЛДЫ ЖӘНЕ ТОЛЫҚТЫРЫЛҒАН ШЫНДЫҚТЫ ҚОЛДАНУ

Автор(лар)

  • Сутеева М.А. Актюбинский региональный университет им.К.Жубанова
  • Аймағанбетов М.Н.
  • Әбдісадықова А.Б.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2023.71.4.015

Кілт сөздер:

виртуалды шындық, толықтырылған шындық, технология,, студенттер, VR гарнитуралары, шығармашылық, 3D модельдеу, бұлттық және онлайн ресурстар

Аннотация

Бұл мақаланың басты мақсаты білім беруде, әсіресе кәсіби және шығармашылық мамандықтарында, виртуалды шындықты (VR) және толықтырылған шындықты (AR) пайдалануды зерттеу. Ғылыми жұмыста зерттеу әдістері, негізгі ұғымдар және осы тақырыптың өзектілігі талқыланады. Әдебиетті талдау заманауи зерттеулерге шолуды, сондай-ақ білім беру саласында VR және AR қолдануына қатысты зерттеулер мен әдебиеттерге шолуды қамтиды. Негізгі жұмысқа қосымша ретінде шығармашылық мамандықтардағы студенттерді оқытуға арналған білім беру бағдарламаларында қолданылатын VR және AR технологиялары мен құралдары қарастырылады. Мақалада сонымен қатар оқу процесінде VR және AR қолданумен байланысты педагогикалық әдістемелер мен стратегиялар талданады, сондай-ақ бұл технологияларды қандай оқу орындары мен бағдарламалар енгізіп жатқаны зерттеледі. Зерттеу нәтижесі ретінде мақалада VR және AR технологияларын білім беру процесіне сәтті интеграциялау бойынша педагогикалық ұсыныстар берілген және бақылаулар мен зерттеулер жинақталған. Кәсіби және шығармашылық мамандықтар бойынша білім беруде виртуалды шындықты (VR) және толықтырылған шындықты (AR) пайдалану интерактивті және практикалық оқыту мүмкіндіктерін кеңейтіп, оқытудағы эволюцияны білдіреді. Бұл технологиялар оқушының оқуын және мотивациясын жақсарта алатыны анық. Дегенмен, табысты интеграциялау үшін техникалық аспектілерді ескеру, жоғары сапалы білім беру мазмұнын әзірлеу, мұғалімдер мен студенттерге қолдау көрсету қажет.

Жүктеулер

Жарияланған

2023-12-27

Жоба

Раздел

Статьи