КОНСОРЦИУМ МОДЕЛІ БОЙЫНША БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІН БАСҚАРУДЫҢ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.72.1.010Кілт сөздер:
білімді басқару, білім, білім алушылар, білімді басқару жүйесі, білім беру, білім беру мекемелері, консорциум, мекемелерАннотация
Қазіргі білім беру контекстінде білім алушылар үнемі өзгеріп отыратын ақпараттық ландшафтқа тап болған кезде білімді тиімді басқарудың маңыздылығы айқынырақ болады. Бұл мақалада консорциумның стратегиялық құралдарын қолдана отырып, білім беру мекемелеріндегі білімді басқару тәжірибесі қарастырылады. Зерттеудің эмпирикалық негізі корпоративтік құрылымдарды интеграциялау, ғылыми-білім беру саласындағы ынтымақтастық серіктестіктер мәселелері бойынша шетелдік және отандық ғалымдардың ғылыми еңбектері, сондай-ақ консорциумдардың қызметі туралы ашық дереккөздердің деректері болып табылады. Жұмыста жалпы ғылыми әдістер кешені қолданылды.
Қазақстандық жағдайларда консорциумдарды қалыптастырудың алғышарттары және соңғы жылдары ұйымдық ынтымақтастықтың жинақталған тәжірибесі белгіленді. Консорциумдар құру білім беру ортасын нығайтуды, білім беру бағдарламаларының спектрін кеңейтуді және сапалық деңгейін арттыруды қамтамасыз ететіні атап өтілді. Осы мақала аясында желілік консорциум моделі ұсынылды. Сондай-ақ, біз білім беру процесінде білімді басқарудың маңыздылығын анықтау үшін Алматы қаласының №165 лицейінің білім беру процесіне қатысушылардың 4 тобына сауалнама жүргіздік.
Консорциум тұжырымдамасын білімді басқаруда қолдану білім беру тәжірибесін арттыруға және оқу процестерін дамытуға перспективалы жол болып табылады. Қоғамда білім әрқашан маңызды рөл атқарды, бірақ қазіргі уақытта үлкен бәсекелестік кезінде олардың маңыздылығы едәуір өсті. Бұл құбылысты әлемдік дамудың жаңа кезеңіне көшумен байланыстыру қажет, бұл кезде барлық адам әрекетін білімді басқарудың, инновацияларды енгізудің, өз экономикалық салаларында бизнестің жетекші құрылымдарымен бәсекелестікті жүргізудің тамаша дағдылары бар басшылар жүргізе бастайды. Білімді басқару проблемасының өзектілігі білім беру ұйымдарының білім беру қызметтері нарығындағы бәсекеге қабілеттілігінің артуымен, ақпарат ағынымен және оны тез және нәтижелі бөлісу қажеттілігімен, білім беру мекемесінде білім беру процесін ұйымдастыру мен басқарудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын іздеумен байланысты. Консорциум нәтижесінде білімді басқарудың білім сапасына оң әсері анықталады.