АНТРОПОЦЕНТРЛІК ПАРАДИГМА АЯСЫНДА ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ КОГНИТИВТІ-ЛИНГВОМӘДЕНИ ӘДІСНАМАСЫН АКТУАЛИЗАЦИЯЛАУ

Автор(лар)

  • Кульгильдинова Т.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2021.63.4.002

Кілт сөздер:

модульдік бағдарлама, когнитивті лингвистика, «шет тілі - мәдениет - тұлға» триадасы, құзыреттілікке негізделген тәсіл.

Аннотация

Мақалада шетел тілінде білім берудің теориясы мен әдіснамасын дамытудағы Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдер университетінің ғылыми-әдістемелік үлесі қарастырылады. Бұл жұмыста когнитивтік-лингвомәдени әдіснаманың негізгі ұстанымдарына талдау жасалынып, оның іске асырылуы антропоцентрлік парадигма тұрғысынан негізделеді. Мақалада шетел тілінде білім беру бағдарламалары бағыттарының топтары бойынша Республикалық Оқу-Әдістемелік Кеңесінің Оқу-Әдістемелік Бірлестігі (РОӘК ОӘБ) құрамына кіретін Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындары үшін бұл әдіснаманың маңыздылығы сипатталады. Шетел тілінде білім берудің коммуникативтік және мәдениетаралық бағдарланған платформасының технологиялық негізін таңдаудың дұрыстығы сипатталады. Мақалада білім берудің сызықтық басқарылатын жинақтау парадигмасының мамандық пен білім беру саласының конструктивті жағдайында алынған білімді кәсіби дағдыларға проекциялауды қамтамасыз ететін функционалды прагмаға ауысуын алдын-ала анықтайтын білім беру бағдарламасын модификациялау ұсынылады,

Жүктеулер

Жарияланған

2021-12-27

Жоба

Раздел

Статьи