ОҚУ ҮДЕРЕСІНДЕГІ СТУДЕНТТЕР ПЕРФЕКЦИОНИЗМНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІГІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2021.63.4.003Кілт сөздер:
психология-педагогикалық, спецификалық, ерекшеліктері, перфекционизм, оқу процесіАннотация
Қазіргі қоғамда болып жатқан әлеуметтік-психологиялық өзгерістер стресске төзімділікті арттыру және адамның психологиялық денсаулығын сақтау мәселесінің өзектілігін анықтайды. Эмоционалды байлық пен өмірдің жоғары динамикасы барлық жастағы адамдардың, әсіресе жастардың тұрақты психологиялық күйзелісіне әкеледі. ЖОО оқу кезеңі өзінің елеулі стресстік жүктемелерімен эмоционалдық бұзылулардың даму қаупінің ең жоғары жасына сәйкес келеді (Е.Д.Красик, Е.А.Крюков, Т.Л. Крюкова, Б.С. т.б.), бұл бейімделу үшін қосымша жағдайлар жасайды. Статистикаға сәйкес, студент жастардың 20-30% бейімделудің төмендеуі белгілерін көрсетеді (А.Б. Холмогорова), бұл студенттердің өмір сүру сапасына да, олардың оқу және кәсіби қызметіне де теріс әсер етеді, сонымен қатар студенттер арасында суицид қаупін арттырады (Н.Г.Гаранян, Я.Г.Евдокимова, М.В.Москова, Г.И.Семикин, А.Б.Холмогорова және т.б.).
Практикалық тұрғыдан алғанда мазмұнды жобалау, факторларды, механизмдерді және психологиялық-педагогикалық жағдайларды анықтау студенттің перфекционизмін қалыптастырудың негізі болып табылады.
Зерттеу нысаны психологиялық құбылыс ретінде студенттің перфекционизмдік қатынасы болып табылады.
Зерттеу пәні – студенттің перфекционизмін қалыптастырудың тәсілдері, факторлары және психологиялық-педагогикалық шарттары.
Зерттеудің мақсаты – студенттің перфекционизмінің психологиялық-педагогикалық тұжырымдамасын әзірлеу және теориялық және әдістемелік негіздеу.