ШЕТ ТІЛДІ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНЫҢ СТУДЕНТТЕР АРАСЫНДАҒЫ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР МЕН ШЕТЕЛДЕ ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА ТІЛАРАЛЫҚ ЖӘНЕ МӘДЕНИЕТАРАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ДАМЫТУ

Автор(лар)

  • Левандовска-Томашшик Б. University of Applied Sciences

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.73.2.001

Кілт сөздер:

интерлингвизм, мәдениетаралық құзыреттілік, цифрлық контекст, шетелде оқу, шетел тілдерін үйрену, студенттің жеке басы, сандық дағдылар, дамыту

Аннотация

Бұл мақалада шетел тілдерін цифрлық және шетелде оқыту контекстінде оқыту кезінде тіларалық және мәдениетаралық құзыреттілікті дамыту қарастырылады. Сонымен қатар қазіргі көптілді әлемдегі мәдени контексттер мен мәдениетаралық сәйкестіктің өзгеруін салыстырады. Зерттеу әртүрлі мәдениеттерде тиімді жұмыс істеу, барабар ойлау, әрекет ету және әртүрлі ортадағы адамдармен қарым-қатынас жасау қабілетін қамтитын мәдениетаралық құзыреттілік тұжырымдамасын қарастырады. Зерттеуге Хьюстон университетінің (АҚШ) ағылшын, бизнес және аударма магистратурасының поляк студенттері мен тілдік емес студенттерінің Tapp онлайн платформасын пайдалана отырып ынтымақтастығы кірді.  Жоба сонымен қатар ERASMUS бағдарламасы бойынша шетелде оқу тәжірибесін қамтыды. Өзара әрекеттесу гипотезасына сүйене отырып, мақала тілді меңгерудегі өзара әрекеттесудің маңыздылығын көрсетеді. Онда ағылшын тілінде сөйлемейтін студенттер мен ағылшын эсселерін аударатын поляк тілінде сөйлейтін студенттер кездесетін жалпы тілдік мәселелер анықталды. Әрі қарай зерттеу студенттердің өзіндік ерекшелігі туралы пікірлердегі өзгерістерді, соның ішінде шет тілі, сенім, ашықтық, өзін-өзі авторлық және өзін-өзі түсіну саласындағы құзыреттіліктің өсуін қарастырады. Автоматтандырудан туындаған цифрлық мәселелер және бейімделетін тіл саясатының қажеттілігі қарастырылады. Мақалада синонимдерді нақтылау үшін тілдік корпорацияларды қолдану қарастырылады, сондай-ақ sketch ENGINE KAZAKH CORPUS және т. б. сияқты сандық құралдар ұсынылған Qazcorpora.kz. Зерттеу мәдениетаралық және цифрлық дағдылардың, соның ішінде аударма мен локализацияның жеке тұлғаны қалыптастыру құралы ретіндегі маңыздылығын көрсетеді. Ол Жаһанданған әлемдегі технологиялар мен жеке Тәуелсіздіктің өсіп келе жатқан рөлін көрсетеді. Мақаланың қорытындысында аналогтардан цифрлық тілдік тәжірибелерге көшу қажеттілігі туралы айтылады және білім беру саясаты біліктілікті арттыру және жұмысқа орналасу үшін цифрлық дағдылар мен мәдениетаралық байланыстарға басымдық беруі керек екендігі атап өтілді.

Жүктеулер

Жарияланған

2024-06-27

Жоба

Раздел

Статьи