ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА ТАБЫСТЫ ЖАҒДАЙЛАР АРҚЫЛЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІККЕ НЕГІЗДЕЛГЕН ПӘНАРАЛЫҚ ӘДІСТЕРДІ БІРІКТІРУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2025.77.2.038Кілт сөздер:
құзыреттілікке негізделген тәсіл, білім беру, тілдік құзыреттілік, коммуникативтік құзыреттілік, мәдени құзыреттілік, пәнаралық әдістер, оқу бағдарламасын жобалау, педагогикалық инновациялар, АҚШ, Қазақстан, РесейАннотация
Бұл мақалада болашақ филологтарды даярлаудағы құзыреттілікке негізделген тәсіл қарастырылады. Бұл педагогикалық модель тілдік, коммуникативтік және мәдени құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы кәсіби табысқа жетуге ықпал етеді. Құзыреттілік тәсілі білім беру парадигмасы ретінде студенттерді теориялық білім мен практикалық дағдылардың үйлесімімен қамтамасыз етуді көздейді және оларды күрделі тілдік ортада еркін бағдарлай алуға бейімдейді. Мақалада аталған тәсілдің оқу бағдарламасында әртүрлі мәдени контекстерде, атап айтқанда АҚШ, Қазақстан және Ресей елдерінде қолданылуы талданады. Аталған елдердегі зерттеушілердің соңғы еңбектеріне сүйене отырып, мақала қазіргі заманғы білім берудің өзгермелі сипатын және қажетті құзыреттіліктерді қалыптастырудағы пәнаралық әдістердің маңызды рөлін көрсетеді. Заманауи әдебиеттер мен нақты жағдайлар бойынша салыстырмалы талдау жүргізу арқылы бұл тәсілдің болашақ филологтардың кәсіби даярлығына оң әсер ететіндігі дәлелденеді және оны оқу бағдарламаларына одан әрі тиімді енгізу бойынша ұсыныстар беріледі.