ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ПАРАДИГМАСЫ КОНТЕКСТІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЕТ ТІЛІНЕН СӨЗДІК ҚОРЫН ДАМЫТУДА LEARNING APPS ПЛАТФОРМАСЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ

Автор(лар)

  • Темірхан Ж. al-farabi kaznu
  • Елубай А.Б.
  • Ибраева Ж.К.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2025.77.2.040%20%20%20

Кілт сөздер:

цифрлық білім беру, тіл үйрену, бірыңғай білім беру кеңістігі, шет тілін оқыту, цифрлық білім беру технологиялары, ақпараттық компьютерлік технологиялар, білім беру процесін цифрландыру, цифрлық білім беру парадигмасы

Аннотация

Мақалада цифрлық  білім беру парадигмасы контекстінде шет тілінен сөздік қорын дамыту процесінде Learning Apps платформасын қолданудың ерекшелігі талданады. Авторлар тиімді білім беру траекториясын құруға, оқытуға және цифрлық білім беру технологияларын қолдануға негізделген бірыңғай білім беру кеңістігін құру қажеттілігін атап өтеді. Цифрлық білім берудің өзектілігінің жоғары дәрежесі ақпаратпен білімді жаңартудың жылдам үдерісімен, сондай-ақ еңбек нарығындағы бәсекелестіктің күшеюімен және қазіргі заманғы кәсіби құзыреттіліктерді игеруге қойылатын талаптардың өсуімен байланысты. Оқытудағы жекелеген технологиялар нақты міндеттерді, оқушылардың ерекшеліктерін, олардың қажеттіліктері мен оқу жағдайларын ескерте отырып әзірленген оқытудың белгілі бір моделі шеңберінде қолданылған жағдайда ғана тиімді болатындығы атап өтіледі. Цифрлық білім беру парадигмасы және шет тілін оқыту контекстінде бірыңғай білім беру цифрлық жүйесін құру білім беру технологияларын әзірлеуде, қолдануда және таратуда көшбасшы болуы керек олардың ғылыми және педагогикалық әлеуеті бар орта екенін көрсетеді. Олардың осы саладағы жетістіктері мен тәжірибесін оқытудың барлық кезеңдерінде пайдалану қажет. Мұндай оқу орындарында көптеген азаматтарға сапалы қосымша білім алуға мүмкіндік беретін онлайн және қашықтықтан оқыту курстарын құру үшін ресурстар мен құзыреттер бар. Авторлар адамның  білім алу, оның ішінде шет тілін үйрену құқығын қамтамасыз ету үшін еңбек нарығының өзгеріп отыратын талаптарына уақтылы жауап беру, жеке білім беру траекториясын құру, заманауи цифрлық платформалар мен ресурстарды пайдалану қажет деген қорытындыға келеді. Ғылыми мақаланың әдіснамалық негізі цифрлық лингводидактика саласындағы эмпирикалық және теориялық зерттеу әдістері болып табылады. Зерттеуде цифрлық білім беру парадигмасы контекстінде сандық платформалар арқылы білім беру ортасы жағдайында шет тілдерін оқытуды ұйымдастыруды талдау маңызды орын алады: жалпы ғылыми және жеке ғылыми әдістер кеңінен қолданылады – диалектикалық, салыстырмалы талдау, модельдеу және басқалар. Цифрлық білім беру ортасын құру білім берудің өзектілігінің жоғары дәрежесі, бір жағынан, ақпарат пен білімді жаңартудың жылдам процесімен байланысты, бұл оларды үздіксіз игеруге, егжей-тегжейлі және қолдануға күшті мотивация тудырады. Екінші жағынан, еңбек нарығындағы бәсекелестіктің күшеюі және заманауи кәсіби құзыреттіліктерді, соның ішінде шет тілін меңгеруге қойылатын талаптардың артуы цифрлық білім беру ортасында сәтті жүзеге асырылуы мүмкінсандық платформалар арқылы білім беру үшін күшті ынталандыруды тудырады. Осы мақалада жүргізілген зерттеу соңғы білім беру технологияларын пайдалана отырып, цифрлық білім беру ортасын құру өмір бойы, атап айтқанда, шет тілін үйрену контекстінде цифрлық білім беру үшін қолайлы жағдайлар жасайды деген қорытынды жасауға мүмкіндік береді.

Жүктеулер

Жарияланған

2025-06-27

Жоба

Раздел

Мақалалар/Статьи/Articles