«ON-LINE ҚОҒАМДАСТЫҚ» УНИВЕРСИТЕТІНДЕГІ СКҚ ЖӘНЕ CE ДАМУ МОДЕЛІНІҢ ТИІМДІЛІГІН БІТІРУ

Автор(лар)

  • Тапалова О.Б.
  • Қуатбеков А.
  • Жиенбаева Н.Б.
  • Әбдімұса Ж.Н.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2025.77.2.016

Кілт сөздер:

желілік коммуникация мәдениеті, цифрлық этикет, инновациялық модель, «он-лайн қоғамдастық»,, бітіру, цифрлық құзыреттер, студенттер, мұғалімдер

Аннотация

Білім беру ортасын цифрландыру университеттердің виртуалды кеңістігінде білім алушылар мен оқытушылардың тұрақты этикалық нормалары мен коммуникациялық мәдениетін қалыптастыру қажеттілігін алға тартты. Бұл жағдай оқытушылар мен студенттердің желілік коммуникация мәдениеті (ЖКМ) мен цифрлық этикетін (ЦЭ) мақсатты түрде дамыту қажеттігін туындатады.

Зерттеудің мақсаты – университеттің «on-line community» аясында ЖКМ мен ЦЭ қалыптастыруға бағытталған авторлық инновациялық модельдің тиімділігін бағалау.
Мақалада У.М. Әбдігапбарова мен А.Е. Бериханова ұсынған университеттік «on-line community» шеңберіндегі ЖКМ мен ЦЭ модельінің тиімділігін бағалау тәжірибесі ұсынылған.

Зерттеу әдістері мен материалы: зерттеуге екі қазақстандық жоғары оқу орнынан іріктелген репрезентативті таңдама қатысты. Зерттеу сапалық және сандық әдістердің үйлесімінде жүргізілді: сауалнама, сұхбат, фокус-топтар, статистикалық және корреляциялық талдау.

Нәтижелер: модельдің тиімділігі дәлелденіп, академиялық үлгерім мен педагогикалық тәжірибесіне қарамастан, респонденттердің ЖКМ мен ЦЭ дағдыларының оң серпіні байқалды.

Практикалық маңыздылығы: онлайн ортадағы кәсіби өзара әрекеттестік сипаттамалары мен цифрлық құзыреттер арасындағы байланыс анықталды. Жоғары білім беру жүйесіндегі коммуникация сапасын арттыруда модельді енгізудің маңыздылығы негізделді.

Жүктеулер

Жарияланған

2025-06-27

Жоба

Раздел

Мақалалар/Статьи/Articles