ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЭТНОМӘДЕНИ БІЛІКТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ТӘРБИЕЛІК СИТУАЦИЯЛАР ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ

Автор(лар)

  • Калиева К.М.
  • Утебаева Б.Т.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2020.58.3.018

Кілт сөздер:

біліктілік, этномәдени біліктілік, тәрбиелік ситуация, технология

Аннотация

Мақалада этномәдени біліктілік ұғымының мазмұны анықталған, тұлғаның сапалық өзгеруін қамтамасыз ететін сыныптан тыс іс-шаралардағы тәрбиелік жағдаяттар технологиясы негізінде жоғары сынып оқушыларының этномәдени құзыреттілігін қалыптастырудың педагогикалық шарттары негізделген.

Этномәдени біліктілік авторлар көзқарасы бойынша белгілі бір мәдениет туралы объективті түсініктер мен білімдер жиынтығынан көрініс беретін тұлғалық қасиет, ол этносаралық түсіністік пен өзара әрекеттесуге ықпал ететін дағдылар, әдеттер мен мінез-құлық арқылы жүзеге асырылады.

Жоғары сынып оқушыларының этномәдени біліктілігін тәрбиелік ситуациялар технологиясы арқылы қалыптастыру оның ерекшелігімен анықталады: яғни, оқушылардың мәдени проблемалар жағдайына енуі (олардың шешілуі мәдени құндылықтар мен нормаларды қабылдауға ықпал етеді), осы жағдайларды моральдық тұрғыдан түсінуге негізделген мәдени мінез-құлық дағдыларын дамыту, игерілген мәдени тәжірибенің жеке маңыздылығын қамтамасыз ете отырып, оқушының әлеуметтік-мәдени кеңістігін кеңейту мүмкіндігі.

Жүктеулер

Жарияланған

2021-05-19

Жоба

Раздел

Статьи