БАСТАУЫШ СЫНЫПТА АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА РӨЛДІК ОЙЫНДАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ

Автор(лар)

  • Спатайқызы К. Абылай хан атындағы ҚазХҚжәнеӘТУ

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2020.59.4.011

Кілт сөздер:

рөлдік ойындар, жағдаят, көрініс қою, оқыту, ынталандыру, зейін ашу, ойын шарттары, шеттілдік қарым-қатынасқа даярлық

Аннотация

Аталмыш мақалада автор Қaзaқстaн Рeспyбликaсының білім беру жүйесіне сәйкес, білім беру ұйымдары жағдайында бастауыш сынып оқушыларының шеттілдік қарым-қатынасқа даярлығын рөльдік ойындар негізінде қалыптастырумәселелерін қарастырады.Рөлдік ойындар арқылы балалар қоғамдық қатынастарға бейімделеді, сол себептен ойын - сабақтың мазмұнына, мақсатына, оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес таңдалуы керек екендігі назарға алынған.Зерттеу жұмыстарына сәйкес, автормектеп оқушыларының қызығушылығын арттырудажәне білім деңгейін тексеруде ойындардың қажеттілігін атап көрсетеді.

Жүктеулер

Жарияланған

2021-05-19

Жоба

Раздел

Статьи