БАСТАУЫШ СЫНЫПТА АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА РӨЛДІК ОЙЫНДАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2020.59.4.011Кілт сөздер:
рөлдік ойындар, жағдаят, көрініс қою, оқыту, ынталандыру, зейін ашу, ойын шарттары, шеттілдік қарым-қатынасқа даярлықАннотация
Аталмыш мақалада автор Қaзaқстaн Рeспyбликaсының білім беру жүйесіне сәйкес, білім беру ұйымдары жағдайында бастауыш сынып оқушыларының шеттілдік қарым-қатынасқа даярлығын рөльдік ойындар негізінде қалыптастырумәселелерін қарастырады.Рөлдік ойындар арқылы балалар қоғамдық қатынастарға бейімделеді, сол себептен ойын - сабақтың мазмұнына, мақсатына, оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес таңдалуы керек екендігі назарға алынған.Зерттеу жұмыстарына сәйкес, автормектеп оқушыларының қызығушылығын арттырудажәне білім деңгейін тексеруде ойындардың қажеттілігін атап көрсетеді.