ШЕТ ТІЛІН ОНЛАЙН ЖӘНЕ ДӘСТҮРЛІ ФОРМАТТА ОҚЫТУ ТИІМДІЛІГІНІҢ САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУЫ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2023.68.1.014Кілт сөздер:
араласқан оқу форматы, ЖОО, электронды оқу, электронды бiлiм платформасы, онлайн оқу, ЖАОК, аралас оқу технологиялары, жоғары білім.Аннотация
E-learning қазіргі уақытта білім беру үдерісін дамытудың тиімді катализаторларының бірі болып табылады. Бұл көбінесе деректердің және коммуникациялық жетістіктердің өнертапқыштық сипатына байланысты, соның негізінде бүгінгі күні электрондық оқыту жасалуда. E-learning оқытудың көптеген формалары бар және қазіргі электрондық оқыту - бұл әлі тұрақты термин ретінде анықталмаған, әлдеқайда дамып келе жатқан тұжырымдама. Мақалада аралас оқытуды білім беру үдерісіне енгізу қарастырылған. Мақаланың мақсаты – 1 курс студенттерінде аралас оқыту инновацияларын оқу үдерісіне енгізу мәселесін қарастыру. Толық онлайн курстар мен кәдімгі білім беру форматы арасындағы авторлар аралас оқыту қазіргі уақытта оқытудың оңтайлы әдісі болып табылады деп анықтады. MOOC және Blended learning сияқты электрондық оқыту режимдері арасында қолданылған салыстырмалы талдау нәтижесінде MOOC аралас оқыту сияқты тиімді емес деген қорытындыға келді. Зерттеудің әдістемелік негізі студенттер арасында жүргізілген сауалнама болды. Сауалнама студенттердің бетпе-бет және толық онлайн режимдерімен салыстырғанда аралас оқытуға қанағаттануын бағалау үшін егжей-тегжейлі сауалнаманы қамтыды. Аралас оқыту арқылы оқушыларды білім беру процесінде жеке ілгерілеуге және өзін-өзі анықтауға көндіретіні анықталды.