ТРАНСПӘНДІЛІК - БІЛІМ БЕРУДЕГІ ЗАМАНАУИ САЛА СҰРАНЫСТАРЫНА ЖАУАПТАРДЫҢ БІРІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.72.1.003Кілт сөздер:
транспәнділік, лингвистика,, журналистика, ақпараттық технологиялар, жоғары білім, модернизация, парадигма, ғылыми-әдістемелік парадигмаАннотация
Қазақстан Республикасы Президенті Қ.К. Тоқаевтың Жолдауында көрсетілген ауқымды стратегиялық мақсат «Жаңа Қазақстан: жаңару мен жаңғыру жолы» жаңа буынның жоғары білімді, техникалық жағынан сауатты, шығармашыл мамандарды сапалы дайындауға жауапты жоғары білім беру саласында да инновация қажеттігін алға тартады. Біз жоғары кәсіби білім беруді дамытудың әлеуетін транспәнділіклік үлгідегі жаңа ғылыми-әдістемелік парадигманы әзірлеу мен енгізуден көреміз.
Мақаланың мақсаты – ғылыми ақпаратты ассимиляциялау, өңдеу және қолданудың пәнаралық процедураларының технологиялық корреляциялары негізінде әртүрлі ғылыми салалардағы білім объектілерін синтездейтін жаңа ғылыми және білім беру парадигмасы ретінде транспәнділіклік проблеманы дамытудың жағдайы мен болашағын сипаттау.
Бұл мақаланың жаңалығы қазақ лингводидактикасындағы транспәнділіклік мәселенің алғаш рет қарастырылуында.
Мақалада: транспәнділікліктің мәні, оның метапәндерден ерекшеленетін белгілері, транспәнділіклік типтегі оқу үдерісінің әдістемелері ерекшеленеді. Әртүрлі ғылымдардың жетістіктерін дидактикалық мақсатта практикалық енгізу қажет, бұл, әрине, жоғары кәсіптік білім беру жүйесін жаңғыртуға, өнімді, синтезделген білімді шығаруға және пайдалануға қабілетті мамандарды дайындау сапасын арттыруға ықпал етеді